AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med Klosterhagen hotell, og hvilke "issues" de som jobber der har? Er det mye rus og psykiatri? Jeg spør fordi en venninne av meg har begynt å jobbe der mens hun er lønnet av Nav, og jeg vil ikke være uhøflig og spørre og graveg Anonymkode: ca97e...621
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Står jo på nettsiden deres? https://klosterhagenhotell.no/om-oss/ https://www.nrk.no/vestland/eks-prostituerte-far-jobb-pa-hotell-1.7517371 Anonymkode: 5ada8...d80
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Det er arbeidslivstrening, for mennesker som av ulike årsaker har vært ute av arbeidslivet i noen år. Anonymkode: 682b6...106
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er arbeidslivstrening, for mennesker som av ulike årsaker har vært ute av arbeidslivet i noen år. Anonymkode: 682b6...106 Det vet jeg, men har forstått det sånn at de som er der sliter med rusproblemer/psykiatri og det gjør ikke min venninne ( iallfall ikke som jeg vet om) I artikkelen står det at det er ex-prostituerte som jobber der og det er hun heller ikke så vidt jeg vet. Ts Anonymkode: ca97e...621
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Det startet som et sted for tidligere prostituerte, men det er mange år siden. Nå er det et helt vanlig arbeidstreningssted for folk som trenger å bygge opp erfaring for å komme i jobb. Anonymkode: cf3f1...66f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 I alle dager, kan du ikke bare spørre venninnen din da? Det er noe du forøvrig ikke har så mye med. Klosterhagen er et arbeidsopptreningsted. De som jobber der har alt fra diagnoser til rett og slett «har ikke vært i arbeidslivet på laaaaaang tid» Jeg syntes du er en skikkelig dårlig venninne som bryr deg om slikt. Anonymkode: dbb38...c4b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vet jeg, men har forstått det sånn at de som er der sliter med rusproblemer/psykiatri og det gjør ikke min venninne ( iallfall ikke som jeg vet om) I artikkelen står det at det er ex-prostituerte som jobber der og det er hun heller ikke så vidt jeg vet. Ts Anonymkode: ca97e...621 Det er mer enn 10 år siden det startet opp for å hjelpe mennesker ut av prosititusjon. Verden går faktisk fremover. Nå er det bare en vanlig sted for folk som vil tilbake i arbeidslivet. Det er pinlig å se at du dømmer din venninne og andre når du faktisk ikke har satt deg inn i sakene. Håper din venninne finner seg en bedre venninne. Anonymkode: 682b6...106 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er mer enn 10 år siden det startet opp for å hjelpe mennesker ut av prosititusjon. Verden går faktisk fremover. Nå er det bare en vanlig sted for folk som vil tilbake i arbeidslivet. Det er pinlig å se at du dømmer din venninne og andre når du faktisk ikke har satt deg inn i sakene. Håper din venninne finner seg en bedre venninne. Anonymkode: 682b6...106 Jeg dømmer ikke, men tenkte at hvis hun som er veldig lettpåvirkelig skal være sammen med mange som har rusproblemer eller er langt nede pga psykiske problemer, vil det smitte over på henne. Hun har hatt en tøff oppvekst med omsorgssvikt i nære relasjoner og foreldre som har ruset seg, og sånne typer folk er det siste hun trenger å omgås. Har bare omsorg for henne. Ts Anonymkode: ca97e...621
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg dømmer ikke, men tenkte at hvis hun som er veldig lettpåvirkelig skal være sammen med mange som har rusproblemer eller er langt nede pga psykiske problemer, vil det smitte over på henne. Hun har hatt en tøff oppvekst med omsorgssvikt i nære relasjoner og foreldre som har ruset seg, og sånne typer folk er det siste hun trenger å omgås. Har bare omsorg for henne. Ts Anonymkode: ca97e...621 De som er ansatt som arbeidsledere der har mange års erfaring. De vil være opptatt av hva din venninne trenger for å komme seg videre. Du kan jo spørre venninnen din om hvordan hun trives der. Anonymkode: cf3f1...66f 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå