Gå til innhold

Hvordan har du det i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dårlig.

Korona på 5 uken og senebetennelse i håndleddene etter å ha ligget i sengen i ukesvis og skrollet på Kvinneguiden.

Har ikke eget sted å bo, fordi både utleieleiligheter og leiligheter til salgs er langt over mitt budsjett

Anonymkode: 3cbe8...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bra. Prøver å støtte barnet gjennom mobbing, og mannen er umulig å samarbeide med om dette. Han er mer opptatt av hvordan dette kunne «skje oss», og hva vi har gjort feil for å «skape» et mobbeoffer…. Ikke fått gjort en dritt på jobb, tankene kverner sånn.

Anonymkode: 5f8a1...d6f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg det bra både hjemme og på jobb ❤️💖😀

Anonymkode: 7cff8...c60

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke bra. Prøver å støtte barnet gjennom mobbing, og mannen er umulig å samarbeide med om dette. Han er mer opptatt av hvordan dette kunne «skje oss», og hva vi har gjort feil for å «skape» et mobbeoffer…. Ikke fått gjort en dritt på jobb, tankene kverner sånn.

Anonymkode: 5f8a1...d6f

Det er ingen av deres feil 👀

Har også blitt mobbet på skolen. 

Hva blir barnet mobbet for? 💖

Anonymkode: 7cff8...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ganske bra. Er nå frisk igjen fra koronaen som jeg testet positivt for 9/2. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tett i nesa, ellers i toppform👍😊 Du da ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke frisk etter koronaen, det børste er at jeg snart er tom for brennevin, jeg klarer ikke og komme meg på polet for og kjøpe mere heller. Håper jeg blir friskere til i morgen, få jeg går helt tom.😧😧😧😧

Anonymkode: 8e06f...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns ting er litt krevende. Lever med en somatisk diagnose med mye plager, og jobber 100% som helsearbeider. Ingen merker at jeg har en diagnose stort sett for jeg er superwoman på jobb,  men JEG merker det. Koster mye å leve et vanlig liv. Være «flink» Har ikke barn og ikke noe jeg må etter jobb da, takk og lov. Og fin Mann å komme hjem til🥰 så det går bra! Men noen dager er tunge. 

Anonymkode: acf0a...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
FrøkenMånestråle skrev (33 minutter siden):

Tett i nesa, ellers i toppform👍😊 Du da ts?

Ts her

Sliten og trøtt, men ellers har jeg det greit. Sliter litt med trasige tanker. Føler jeg ikke strekker til som en god venn og mor. 

Anonymkode: 8f752...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts her

Sliten og trøtt, men ellers har jeg det greit. Sliter litt med trasige tanker. Føler jeg ikke strekker til som en god venn og mor. 

Anonymkode: 8f752...ce0

Du gjør nok en bedre jobb en du tror. 🥰 Har du noen å prate med om tankene, eller er du en av de der prating bare gjør det verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bekymret, sliten og lei av verden vi lever i 😞

Anonymkode: 68f50...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Både jævlig og bra. Har møtt både veggen og kjærligheten samtidig 🙃

Anonymkode: 0b798...d05

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig dårlig. Har korona og mensen, og er så trøtt som aldri før. Sover og sover og så fort jeg er våken, så er jeg nesten lammet av angst for situasjonen med Russland og han galningen som styrer der. Ser ingen lyspunkter noen vei akkurat nå. Har tendenser til angst fra før. Og med mensen og korona som forsurer livet, så slipper det lettere til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten

Greit, veldig sliten pga jobb, barn og alvorlig D- vitaminmangel. Synes det er tungt å komme seg gjennom dagen, er konstant sliten :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Helt ærlig ganske grusomt. 

Har en baby som får tenner (aka ikke sover), et familiemedlem som ikke klarer å reise på butikken engang pga utmattelse, et annet nært familiemedlem som fikk hjerteinfarkt (og overlevde heldigvis) for noen dager siden, eldste barnet har mest sannsynlig fått korona med hjem fra barnehagen, jeg KLARER ikke å slutte å trøstespise om dagen og jeg har så jævlig mye angst for krigssituasjonen nå. Er livredd for å dø, miste friheten eller barna og mannen min. Alt føles veldig uoverkommelig akkurat nå. 

Anonymkode: 1b8b8...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så bra i dag Dårlig humør og lei. Ordner og styrer for at alle rundt meg skal ha det bra, men det er forgjeves...Så i dag føler jeg meg som et usynlig inventar. Mannen bryr seg ikke engang om at jeg er lei meg for det er vel så ubehagelig for han å måtte snakke. Men i morgen kan alt føles veldig bra igjen!

Anonymkode: 92c14...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uro i kroppen i dag og jeg gråter mye for tiden. Det er noe jeg mangler i livet mitt, men jeg vet ikke helt hva.

Anonymkode: cc366...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...