Gå til innhold

Julebryllup

Gjest Bjørnsdatter

Fremhevede innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jaja, nå snurrer hjula her. Det blir møte med vigsler neste torsdag, lokale er booket (det ble Skansen, 1500 skulle de ha for festsalen sin), skal ut og shoppe stoff til kjolen og papir til invitasjonene neste uke (forhåpentligvis, føler at jeg begynner å få dårlig tid...), har vært på Bjørklund på Sørumsand (fantastisk service i forhold til Bjørklund på Triaden!) og bedt om hjelp til å finne smykke, skal hente forlovererklæringene etterpå og sende dem sammen med prøvingspapirene... *puh*

Tror jeg må meditere litt over mantraet mitt: KISS - Keep It Simple, Stupid... Det var jo det som var hele poenget. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jada :) Nå har vi sendt ut innbydelser, prøvingsattesten kom i posten etter to dager (!) og vigsleren var kjempehyggelig. Kjolestoffshopping på mandag :)

Skrevet

Det var jeg gjest som spurte deg om mye tidligere .

Jeg synes dette er en veldig god ide. Siden dere ikke skal giftes i kirke, ha vanlig fotograf, så må denne dagen være perfekt.

Samtidig får dere feiret julekvelden sammen.

Jeg ble nysgjerrig siden jeg aldri har hørt om noen som har giftet seg på julaften.

passer det for alle gjestene da? Alle har det jo litt travelt på julaften på dagen uansett. Mange jobber frem til kl 12 osv.

Håper alt vil klaffe for dere og at det blir en fin dag.

Skrevet

Så gøy at alt går i orden for dere. Har heller aldri hørt om noen som gifter seg på julaften så dette synes jeg er kjempespennende..... Lykke til!

Skrevet

Så flott at alt begynner å falle på plass. :-D

Skrevet

åååååh, så fantastisk denne dagen kjem til å bli! :) Gler meg til å lese referatet!

Skrevet

Høres flott ut! Ble fristet til å gjøre det selv, ikke i år men kanskje neste :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hei alle sammen :) Og hei gjest :)

Har sjekka at det passer for alle, "alle" damene som er invitert har jobber der de kunne finne på å måtte jobbe julaften, mens mennene uansett har fri. Bare svigermor var satt opp på jobb, men hun er butikksjef og kan nok finne en løsning :)

Jeg har vært og handla stoff til kjolen, og såvidt begynt å sy. Samtidig driver jeg og syr på et koseteppe som Vendelin skal få til jul, så jeg har litt å finne på :)

Svigermormor ringte og lurte på hva vi ønsket oss i bryllupsgave, og det var jammen meg det vanskeligste spørsmålet vi har fått så langt! Nå har vi jo kommet sånn nogenlunde i orden i nytt hus og greier, og føler at vi har det meste vi kan ønske oss... men vi fant ut til slutt at vi godt kunne tenke oss et svart kjøleskap og mikrobølgeovn. Det er uansett ikke for presangene vi gifter oss, så for min del holder det med de vanlige julegavene.

• 2 uker senere...
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kjenner at det begynner å nærme seg nå!

Har vært og henta ringene våre i dag, Bjørnemannen hadde lyst på nye. Så da ble det nye Snorre-ringer med runer på utsiden, "Amor Vincent Omnia". Kjempefine!

Kjolen min begynner å ligne på noe nå! Toppen er sånn ca ferdig, skjørtet skal sys på og legges opp, og så er kjolen klar... Merker at jeg på en måte kvier meg for å gjøre den ferdig, mulig det er fordi jeg føler at tida går veldig veldig fort om dagen, og en uke etter bryllupet skal jeg begynne å jobbe igjen...

Var og kikka på Skansen på torsdag, det så kjempefint ut! Litt stort, men det gjør ikke så mye.

Sliter med å finne på noe til vielsen, skulle hatt noe musikk etc, men vet liksom ikke helt hva... står så fritt i utformingen av seremonien at vi ikke vet hvor vi skal begynne! Men det ordner seg til slutt.

Skrevet

Virker som ting begynner å ordne seg for deg.

Gaver ja.. det er ikke lett.

og så finne på både julegave og bryllupsgave på en gang da...

men svart kjøleskap/mikro var jo en god ide

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...