Gå til innhold

Julebryllup

Gjest Bjørnsdatter

Fremhevede innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Dette er mønsteret jeg har bestilt, har ikke helt bestemt meg for fargen enda :) Aller helst ville jeg hatt et litt grovt (men tynt!) ullstoff i rødbrunt, og med mørkebrun (fake)pelskant rundt ermene. Men, så langt er det naturfarget råsilke som leder. Kommer til å modifisere ermene litt, vil ha ordentlige trompetermer som rekker til knokene omtrent.

Tror ikke jeg gidder å sy kappa, selv om den er kul! Har en fra før. Får se hvor langt tida (og penga!) rekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! Det får jeg si er spreke planer. Håper dere får noen til å vie dere på julaften. Gleder meg til oppdateringer - og ikke minst rapport om hvordan det hele har gått.

Nydelig kjole!

Lykke til med planlegging og forberedelser.

:klem:

Skrevet

..skulle ha vært sånn i usa at man kan få seg vieleseatteest over nettet.. så kunne noen av vennene deres viet dere

(ida som har sett litt for mye på friends.,,der joey fungerer som prest...)

Skrevet

Så morsomt!! Synes det høres ut som en kjempe flott idè, hvis det er dette dere vil! Da er det bare å blåse i hva alle andre mener! Også så gøy med julebryllup... Synes dette høres veldig koselig ut jeg :)

Håper dere får noen fra HEF til å stille opp!

Lykke til med planleggingen! :klem:

Skrevet
Så morsomt!! Synes det høres ut som en kjempe flott idè, hvis det er dette dere vil! Da er det bare å blåse i hva alle andre mener! Også så gøy med julebryllup... Synes dette høres veldig koselig ut jeg :)

Håper dere får noen fra HEF til å stille opp!

Lykke til med planleggingen!  :klem:

Dette var meg da!! Er ikke vant til at man får skrive som gjest her inne..

Skrevet

Gratulerer, det høres ut som om dere får et helt fantastisk bryllup. Jeg har stor sans for at man gjør det på sin egen måte, enten man ønsker det ene eller det andre, og krysser fingrene for at noen fra HEF kan stille :).

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nå har jeg fått mønsteret mitt! Hurra! Har kikka litt på det, og dette skal jeg klare :) Nå må jeg bare ut og handle stoff. Vil så gjerne ha med meg hun som skal være forloveren min, men hun jobber jo (i motsetning til meg som er hjemme med Vendelin), så det blir litt kronglete.

Har ikke hørt noe mer fra HEF enda, men hun jeg har hatt kontakt med har visst vært på ferie, og da er det jo ikke greit å få gjort noe :)

Skrevet

Den kjolen var nyyyyydelig!!

Kanskje jeg må bestille mønstra og se om jeg kan finne noen som er flink til å sy!!

Har ennå ikke funnet kjolen som jeg vil ha.. men den der var skikkelig lekker!! Kan ikke du legge ut bilder av den når du har fått den ferdig?

Bryllupet deres hørtes kjempekoslig ut! Jeg er bare så glad i jula, og sist jul fødte jeg en liten gutt på julaften! Så i år får vi feire både jul og bursdag! Gleder meg masse. Det ble jo ikke så veldig masse julefeiring i fjor. Skal ta d igjen i år.

Du får ha lykke til.

Ps: hvorfor ikke ha vielsen hjemme hos dere? Hvis dere allikevel ikke blir sa mange..

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nå har jeg fått mail av HEF, de har spurt en vigsler, og han skulle bestemme seg i dag eller i morgen, så nå er jeg spent!

Når det gjelder lokale... har sendt en mail til Blaker Skanse for å høre om det går an å være der, ellers har jeg fått et tlf nr til Motangenkomiteen (Motangen er et utendørs "konsertanlegg" ca 500 meter fra der vi bor, veldig fint med trær og bekk osv) som jeg skal ringe i morgen. Kunne godt tenkt oss å være her hjemme, vi skal jo hit likevel, men det kan bli litt trangt hvis ikke vigsleren har lyst til å sitte mellom oss i sofaen :ler:

Fikk en annen ide, forresten. Hvis Motangen (som altså ligger 500m nedi veien) blir stedet, så hadde det vært koselig med hest og slede hjem igjen...

Skrevet

Gratulerer med spennende og morsomt bryllupsarrangement!

Synes Motangen hørtes ut som det perfekte stedet å ha vielsen!

Håper virkelig for deres skyld at vigsler sier ja! :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vigsler har sagt ja!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::danse:

Tror vi ender opp på Blaker Skanse, og det utendørs :) Håper været blir bra, da! Gjør ingenting om det snør, men regn og slapseføre er litt kjipt.

Å JEG GLEDER MEG!

Skrevet

Så utrolig bra - dere kommer helt sikkert til å få et nyyyyyyyyyydelig bryllup!!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Takker og bukker for alle koselige svar!

(BecomingBride: Jeg ELSKER både kjolen, buketten og invitasjonene dine!)

Skrevet

En forfriskende annerledes måte å gjøre det på :) Lykke til, høses flott ut! :klem:

Skrevet

ååhh så moro at det gikk i orden

:hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...