Gå til innhold

Hotwife

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får besøk til helgen av en gift kvinne, som får lov av sin mann og treffe andre.  mannen er like opphisset av dette som det hun er. Synest dette er en veldig spennende setting. etterhvert skal vi alle tre treffes, men starter med at bare jeg treffer henne. noen som har erfaringer med en slik setting?  

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke delta selv, men sender gjerne fruen ut for å få seg så mye pikk hun bare orker. Fungerer helt fint. Har også ligget med en god del gifte/opptatte damer opp gjennom tiden uten at jeg tror det var noe de nødvendigvis fikk lov til. Damer som er over snittet attraktiv er utro på et eller annet tidspunkt. Det er de som ikke har anledning til å ligge med andre menn etter ønske som får det til å virke som at ikke alle kvinner er utro.

Anonymkode: 74a34...5a5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Vidar Eriksen skrev (På 1.3.2022 den 13.25):

Jeg får besøk til helgen av en gift kvinne, som får lov av sin mann og treffe andre.  mannen er like opphisset av dette som det hun er. Synest dette er en veldig spennende setting. etterhvert skal vi alle tre treffes, men starter med at bare jeg treffer henne. noen som har erfaringer med en slik setting?  

Vi har erfaring med slik setting. Det er særdeles pirrende og spennende når det klaffer, men det er ganske mye som skal klaffe. For oss er det minst like viktig at vi, som par, nyter spenningen og spillet, hele veien, ikke bare i forbindelse med treffet. For meg er det et voldsomt kick å "overraske" min mann med å være en ulydig tøs på vift som kommer hjem for å stå til rette for det jeg har bedrevet 😳 :sjenert:

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 13.39):

Damer som er over snittet attraktiv er utro på et eller annet tidspunkt. Det er de som ikke har anledning til å ligge med andre menn etter ønske som får det til å virke som at ikke alle kvinner er utro.

Man skjønner liksom hva slags nivå man beveger seg på, når de involverte shamer folk for å rettferdiggjøre egne lyster. 

Anonymkode: ffe94...276

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (1 time siden):

Vi har erfaring med slik setting. Det er særdeles pirrende og spennende når det klaffer, men det er ganske mye som skal klaffe. For oss er det minst like viktig at vi, som par, nyter spenningen og spillet, hele veien, ikke bare i forbindelse med treffet. For meg er det et voldsomt kick å "overraske" min mann med å være en ulydig tøs på vift som kommer hjem for å stå til rette for det jeg har bedrevet 😳 :sjenert:

Jeg skrev over her at man shamer andre (i dette tilfeller hinter om at er man ikke utro så er man ikke attraktiv). Men så leste jeg ditt innlegg og tenkte at dette kanskje er en del av kinken?

Altså at dere damer som holder på sånn føler dere mer attraktive jo mer utro dere er?

I så fall ser jeg jo årsaken med å skrive noe slikt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres usunt ut. 

Anonymkode: 906d4...802

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev over her at man shamer andre (i dette tilfeller hinter om at er man ikke utro så er man ikke attraktiv). Men så leste jeg ditt innlegg og tenkte at dette kanskje er en del av kinken?

Altså at dere damer som holder på sånn føler dere mer attraktive jo mer utro dere er?

I så fall ser jeg jo årsaken med å skrive noe slikt. 

For min del; på ingen måte. Dette er et erotisk spill nøye avtalt med min elskede mann der vi trår særdeles varsomt for å sikre at vi begge er med, liker det og nyter det. Utroskap har absolutt ingen plass i dette, om det ga mening. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (1 minutt siden):

For min del; på ingen måte. Dette er et erotisk spill nøye avtalt med min elskede mann der vi trår særdeles varsomt for å sikre at vi begge er med, liker det og nyter det. Utroskap har absolutt ingen plass i dette, om det ga mening. 

OK, jo mer "tøsete på vift" dere er da, er det bedre?

Føler dere dere mer attraktive jo flere dere ligger/flørter med?

(Grunnen til at jeg brukte ordet utro var pga den andre brukeren som skrev om utroskap.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: e077a...d34

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

OK, jo mer "tøsete på vift" dere er da, er det bedre?

Føler dere dere mer attraktive jo flere dere ligger/flørter med?

(Grunnen til at jeg brukte ordet utro var pga den andre brukeren som skrev om utroskap.)

Nei, på ingen måte. For oss handler det slett ikke om "jo flere jo bedre"

AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (1 minutt siden):

Nei, på ingen måte. For oss handler det slett ikke om "jo flere jo bedre"

OK, takk for "svar".

Det var altså det med å føle seg attraktiv jeg var ute etter, ikke antallet, men jeg opplever vel kanskje at du helst ikke vil forstå.

Om noen andre ønsker å svare så hadde det vært topp :) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 13.39):

Bruker ikke delta selv, men sender gjerne fruen ut for å få seg så mye pikk hun bare orker. Fungerer helt fint. Har også ligget med en god del gifte/opptatte damer opp gjennom tiden uten at jeg tror det var noe de nødvendigvis fikk lov til. Damer som er over snittet attraktiv er utro på et eller annet tidspunkt. Det er de som ikke har anledning til å ligge med andre menn etter ønske som får det til å virke som at ikke alle kvinner er utro.

Det er min erfaring også. Jo mindre attraktiv mannlig partner er jo mer intens blir fristen til å ligge med andre menn ut i forholdet. 

Anonymkode: c5c43...125

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Man skjønner liksom hva slags nivå man beveger seg på, når de involverte shamer folk for å rettferdiggjøre egne lyster. 

Det gjør de motsatte også. Ser mange som påstår at vakre kvinner aldri er utro eller har liten body count. At det er stygge kvinner som ligger rundt. Det er bare tull. De fleste single kvinner er penere og eldes bedre enn de fleste i forhold. Forhold er mye stress og ståk i lengden og mange tar ikke vare på seg selv. Om man vil holde seg ung bør man forbli singel 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

OK, takk for "svar".

Det var altså det med å føle seg attraktiv jeg var ute etter, ikke antallet, men jeg opplever vel kanskje at du helst ikke vil forstå.

Om noen andre ønsker å svare så hadde det vært topp :) 

Que? Var det så vanskelig å forstå? Jeg føler meg ikke mer attraktiv med jo flere jeg møter. Men å bli begjært av en annen gjør jo selvsagt at jeg føler meg attraktiv. Enten det er 1 eller 8. Tror jeg forstår, du kan spare deg arrogansen

AnonymBruker
Skrevet
Vidar Eriksen skrev (På 1.3.2022 den 13.25):

Har ingen erfaring, men det er ikke vanskelig å tenke seg at dette er en vanskelig balansegang, og aller helst forbeholdt par i et stabilt og trygt forhold. Det ville aldri vært aktuelt for oss de første 10 årene for å si det sånn, ikke helt utelukket nå kanskje. Det kan se idyllisk og fint ut i fantasien... Er kanskje mest en mannefantasi dette. Men den som intet våger, intet vinner ;).

Free-Ski-in-WInter-with-Hotwife.png

Anonymkode: 073d0...9d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3/1/2022 den 13.39):

Da er man jo ikke utro,men man har et åpent forhold eller er swingers.

Anonymkode: 04f09...055

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det gjør de motsatte også. Ser mange som påstår at vakre kvinner aldri er utro eller har liten body count. At det er stygge kvinner som ligger rundt. Det er bare tull. De fleste single kvinner er penere og eldes bedre enn de fleste i forhold. Forhold er mye stress og ståk i lengden og mange tar ikke vare på seg selv. Om man vil holde seg ung bør man forbli singel 

Nåvel, vi må jo forholde oss til virkeligheten her, må vi ikke?

Det er faktisk ikke slik at jo mer attraktiv en dame er jo mer øker sjansen for at hun er utro. For menn gjelder dette muligens, da mindre attraktive menn ikke en gang har sjans til å være utro med mindre han betaler for det. Men for begge kjønn gjelder det jo at jo mindre attraktiv man er og jo mer bekreftelsessyke man er, jo lettere faller man for fristelsen og smigeren. 

Men man kan jo alltids late som, og det er vel det kinks i stor grad handler om. Man later som om man er pen og attraktiv, litt som når man går på polet og blir spurt om leg.

Og det er vel helt i orden det?

Selv later jeg som om jeg er mindre attraktiv og etterspurt enn jeg er, for å jekke ned meg selv og dermed få mer lyst. Som (reelt) attraktiv kvinne er det faktisk vanskelig å ha lyst på sex, nettopp fordi tilbudene står så tett at de fremstår som spam man vil bli kvitt, og ikke som sjeldne edelstener man vil ha. 

AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (32 minutter siden):

Que? Var det så vanskelig å forstå? Jeg føler meg ikke mer attraktiv med jo flere jeg møter. Men å bli begjært av en annen gjør jo selvsagt at jeg føler meg attraktiv. Enten det er 1 eller 8. Tror jeg forstår, du kan spare deg arrogansen

Arrogansen? Jeg har forsøkt flere ganger å spørre for å legge godviljen til det jeg klarer. At du konsekvent "misforstår" handler ikke om at jeg er arrogant.

Men nå svarer du jo her, så takk for svaret :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Tennplugg said:

Det ligger en viss logikk bak at det er større sjangse for å bli begjært om man er en digg 8’er enn om man er en kvapsete 3’er.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det ligger en viss logikk bak at det er større sjangse for å bli begjært om man er en digg 8’er enn om man er en kvapsete 3’er.

Nettopp.

Samtidig må vi ikke glemme kvinnens lyst på de som vil ha henne. Det er langt større sjanse for at en kvapsete 3’er vil ha lyst på sex enn for at en digg 8’er vil det. Det er tross alt mange flere menn som er på hennes nivå og opp (3+) enn det er som er på 8’er damas nivå og opp (8+). I tillegg må man gjerne legge til et poeng eller to på kvinner når det kommer til sex, sammenlignet med forhold, siden kvinner er langt mer etterspurte for sex enn menn. Så en 8’er dame vil mest sannsynlig ikke ha så mange hun har lyst på.

Mens en 3’er dame som spiller en rolle som en 8’er dame, vil både kunne ha lyst på sex og tiltrekke seg noen som har lyst på henne. Vinn vinn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...