Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 2 åring som gråter hysterisk ved legging. Han våkner flere ganger om natten og gråter. Vi sitter alltid med han når han skal legge seg. Det har aldri vært problem med å få han til å sove hvilen sin i vogna. Men de 2 siste dagene har han grått helt hysterisk og jeg tar han opp og han klamrer seg til meg. Jeg har sittet å ammet han i stolen de siste 2 dagene nå og da sovner han. Kan det være utviklingstrinn? 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan absolutt være et utviklingssprang ja. ❤ Høres ut som at du møter ham på helt riktig måte, så fint at du fortsatt ammer! ❤ Amming er stressreduserende og er den enkleste måten å få en trøtt og forvirra unge ut av mareritt. Det varer heldigvis ikke så lenge, rundt 6 uker så er ting tilbake til normalen tenker jeg. ❤

Anonymkode: 95fe8...e3e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen tips til deg annet en at jeg synes også du møter han på riktig måte. ❤️

Anonymkode: fd2cc...a3b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være mareritt eller noe spesielt han tenker på, om det bare har vært et par dager. 

Anonymkode: 0f120...631

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde det sånn en ukes tid med vår tre-åring. Det viste seg å være en av bøkene vi leste som var for skummel.. Han ville lese den hver kveld, og viste ikke noe redsel da, men så hadde han mareritt ørten netter på rad, og vi fant til slutt ut at det var den boken som var triggeren. 

Anonymkode: 0f120...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...