AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg har så lite peiling på sykemeldinger, da jeg aldri har vært sykemeldt, kun brukt egenmeldinger. Jeg sendte den elektronisk ti sjefen nå, bør jeg gjøre noe mer? Det står at sjefen mottar sykemeldinger i altinn. Bør jeg skrive noe til sjefen? Hva gjør dere når dere sender inn sykemelding? Anonymkode: 42517...e02
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Nei, du trenger ikke gjøre noe mer. Jeg antar du har gott beskjed til sjefen din om at du er sykemeldt? Anonymkode: 106fe...209
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har så lite peiling på sykemeldinger, da jeg aldri har vært sykemeldt, kun brukt egenmeldinger. Jeg sendte den elektronisk ti sjefen nå, bør jeg gjøre noe mer? Det står at sjefen mottar sykemeldinger i altinn. Bør jeg skrive noe til sjefen? Hva gjør dere når dere sender inn sykemelding? Anonymkode: 42517...e02 Jeg ville først gitt beskjed til sjefen på samme måte som du pleier å gi beskjed ved egenmelding før jeg sender sykemelding via altinn. Anonymkode: 2ca77...024
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Du ringer sjefen og sier du er sykmeldt og hvor lenge. Ikke oppgi grunn, det har ikke h*n rett til å vite. Så sier du fra at sykmelding er sendt inn elektronisk. Problem løst Anonymkode: ea52b...046
Eneri Skrevet 1. mars 2022 #5 Skrevet 1. mars 2022 ...Og når sykemeldingen du har sendt inn er utløpt, må du søke digitalt om sykepenger.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Jeg håper du har sagt fra at du er sykmeldt. Det er normal folkeskikk. Anonymkode: c2729...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå