AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg jobber i en butikk, hvor det trengs 3-4 sommeransatte (mye mer trykk på sommeren, sjef skal ha ferie osv). En som har jobbet der for to år siden ønsker å komme tilbake i sommer, men er tilbudt samme lønn som for to år siden, er ikke det merkelig? Hun vil da ha samme lønn som en som blir nyansatt i sommer. Synes det er ganske rart, særlig mtp hvor mye prisen på alt har økt, og det gjør det jo ikke særlig attraktivt å komme tilbake. Vet det ikke er min sak, men får jo meg til å stille spørsmål ved om jeg vil jobbe i en bedrift som ikke 'setter pris på' sine ansatte. (Som jeg har gjort flere ganger og dermed også sagt opp nå ) Anonymkode: 840e0...87f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 (der er heller ikke kommet inn særlig kompetente søkere, så er ikke slik at det er flust av søkere å velge og vrake i) Anonymkode: 840e0...87f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Lønnen burde vært justert 1 gang siden sommeren for 2 år siden. Og bør justeres enda en gang før sommeren kommer. Anonymkode: 29dd9...348
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Da må vedkommende spørre om høyere lønnstrinn. Ingen gir deg automatisk høyere lønn uten at du "kjemper" litt for det Anonymkode: cb3f2...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå