Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

…. og jeg vet svaret egentlig er «ikke kjøpe bugaboo fox». For den er dyr! Men vi har omsider bestemt oss for at det er den vognen vi skal gå for. Spiller ingen rolle om det er 2 eller 3. Hvor er den billigst? Hvor kommer den kanskje på salg? Hvor kan man få div rabatter hvis man er ny kunde etc?

Så at 3’eren var på 15% på babyshop i helgen men vi rakk ikke slå til før den var utsolgt igjen. Har prisvarsel på begge typene på prisjakt!

Anonymkode: b0021...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg den i handlekurven på babyshop, ligger den der lenge nok får du rabattkode på mail. 10 eller 15% om jeg ikke husker helt feil.

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke verre enn å sjekke prisguide. Google

Anonymkode: f23d0...441

AnonymBruker
Skrevet

Bugaboo-selger sa til oss at det ikke var noe poeng å kjøpe 3ern. 

Vent til det er kundeklubbdager på Barnas hus og møt opp når det åpner. Ikke garantert at de har fargen du vil ha men kan bli en veldig god pris.

Anonymkode: f05bd...cd8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte fox 2 på babyshop,  og fikk 20% for å melde meg på nyhetsbrev.. betalte noe over 8000

Anonymkode: 257b7...d48

AnonymBruker
Skrevet

Vi ønsket bugaboo fox, 2 eller 3 spilte ingen rolle. Lå til normal pris på barnas hus, og andre nettbutikker. 
Så kom vi til å tenke på at det kanskje var mulig det var billigere i Sverige. Vi dro over grensa, og dro innom barnebutikken på Nordby. 
Der var det en bugaboo fox 2 som var igjen, hel svart. Utstillingsmodellen var på salg til 10999, og om du handler over 10.000kr får du 1000kr avslag. Så vi betalte 9999 😊 

Anonymkode: a167a...097

AnonymBruker
Skrevet

2’eren ligger på babyshop til litt under 10 000,- hele tiden. Langt billigere enn 3’eren. 

Anonymkode: 85df7...37b

Skrevet

Kjøpte Fox 3 i helgen på Babyshop med 15%. Gjelder å følge med, tilbudene kommer jo med jevne mellomrom enten der eller Barnas Hus. Sjeldent det er salg på Bugaboo, men muligens når det er salg på alt eller rabattkoder.

AnonymBruker
Skrevet

Finn.no? Kjøpte brukt Bugaboo fox til 2.500 kr 😳 kun brukt litt over 1 år, ingen skader, feil eller mangler. Mye å spare der 😊

Anonymkode: ce1a9...e0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...