AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg har begynt med negllakk igjen, og hadde glemt hvor forferdelig negllakkfjerneren jeg har lukter 😩 Ikke er den veldig effektiv heller. Jeg bruker langvarig base coat, 2-3 lag farge/dekor, og en gel-ish top coat. Så jeg trenger noe som er veldig effektivt! Trenger ikke være aceton-fri. Skal på kjøpesenteret i dag, og der er det Vita, kicks, Normal, Fredrik og luisa, body shop, HM (+de andre kleskjedene), så jeg har litt utvalg. Vil helst kjøpe der i dag siden jeg har negllakk som må fjernes 😅 Anonymkode: 3162a...d2b
flusa Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Denne. Fjerner lakken veldig enkelt,og lukter minimalt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Neiiii den lukter jo helt forferdelig! Det er den jeg har nå og den er ikke effektiv og badet mitt lukter døden i mange timer etterpå 😂 Anonymkode: 3162a...d2b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Foretrekker de der du dypper fingeren ned i. Jeg bruker Sephora sin. Du kjenner lite til lukten, og de er også mye mer effektive. Anonymkode: e0717...834
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 Uansett hvilket merke du bruker, vil det lukte. Lakk må fjernes med løsemidler. Løsemidler stinker. Sånn er det bare. Så sørg heller for å bruke den et sted med god lufting. Still deg gjerne i åpent vindu og fjern, eller rett og slett gjør det ute. Anonymkode: 6ca54...38f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 Normal har sånne bokser med neglelakkfjerner med både mango og andre frukter. De syns jeg at er veldig gode Anonymkode: dca5c...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå