Gå til innhold

God negllakkfjerner som ikke lukter forferdelig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt med negllakk igjen, og hadde glemt hvor forferdelig negllakkfjerneren jeg har lukter 😩 Ikke er den veldig effektiv heller. Jeg bruker langvarig base coat, 2-3 lag farge/dekor, og en gel-ish top coat. Så jeg trenger noe som er veldig effektivt! Trenger ikke være aceton-fri. 

Skal på kjøpesenteret i dag, og der er det Vita, kicks, Normal, Fredrik og luisa, body shop, HM (+de andre kleskjedene), så jeg har litt utvalg. Vil helst kjøpe der i dag siden jeg har negllakk som må fjernes 😅

Anonymkode: 3162a...d2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt! 

Skrevet

Denne.

Fjerner lakken veldig enkelt,og lukter minimalt.

Screenshot_20220302-124518_Samsung Internet.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neiiii den lukter jo helt forferdelig! Det er den jeg har nå og den er ikke effektiv og badet mitt lukter døden i mange timer etterpå 😂

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker de der du dypper fingeren ned i. Jeg bruker Sephora sin. Du kjenner lite til lukten, og de er også mye mer effektive. 

Anonymkode: e0717...834

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvilket merke du bruker, vil det lukte. 

Lakk må fjernes med løsemidler. Løsemidler stinker. Sånn er det bare. Så sørg heller for å bruke den et sted med god lufting. Still deg gjerne i åpent vindu og fjern, eller rett og slett gjør det ute. 

Anonymkode: 6ca54...38f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normal har sånne bokser med neglelakkfjerner med både mango og andre frukter. De syns jeg at er veldig gode 

Anonymkode: dca5c...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...