AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #41 Skrevet 2. mars 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Sjekk Meny. Kjøpte flytende Jod der. Eneste vi fikk tak i. Så har det i hus, kan tas fra 3 år og opp, men aner ikke når vi eventuelt burde ta det😅 Og minstemann som er 1 år vet jeg ikke helt hva vi eventuelt skal gi om det smeller.. Ikke helt forberedt vi heller gitt. Anonymkode: 254ef...8b5 Vanlig kosttilskudd og jodix er ikke det samme. Det er som å ta Paracet når man skulle hatt morfin. Kan ikke kompensere. Har dere barn i huset, håper jeg virkelig dere fortsetter å lete etter jodix. Apotekene får inn fortløpende, ser i trådene her inne at folk stadig finner det her og der! Anonymkode: e0bfa...a8e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #42 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Vanlig kosttilskudd og jodix er ikke det samme. Det er som å ta Paracet når man skulle hatt morfin. Kan ikke kompensere. Har dere barn i huset, håper jeg virkelig dere fortsetter å lete etter jodix. Apotekene får inn fortløpende, ser i trådene her inne at folk stadig finner det her og der! Anonymkode: e0bfa...a8e Kommenterte det rett etterpå ja, at det ikke er det samme. Det er tomt over alt. Stod en gammel dame der som var ute etter det samme. Damen på apoteket sa at det ikke var nødvendig for folk over 40 år, men hun insisterte i tilfelle hun fikk besøk🙄 Så jada. Anonymkode: 254ef...8b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå