Rosa Dartle Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Har fått noen tørre flekker på haka og kinnene nå på vinteren som synes utover dagen når jeg bruker foundation. Jeg bruker god fuktighetskrem (dagkrem, nattkrem og fuktmaske), men gikk nylig over til en foundation fra Estee Lauder etter å ha brukt Nilens jord i en årrekke. Bør kanskje bare bytte ut foundation, men liker den ellers godt. Tips?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Bruk en ansiktsolje før du sminker deg. For eksempel Clarins. Funker veldig bra for meg! Anonymkode: 3d565...5c9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Jeg kjøpte akkurat en foundation fra Estee Lauder selv. Har ikke brukt sminke på to år, så huden har holdt seg frisk og fin. På lørdag hadde jeg på den nye foundationen fra Estee Lauder i noen, og jaggu våkner jeg ikke opp dagen etter med et par tørre områder i ansiktet🙄 Dette tror jeg henger helt sammen med denne foundationen. Utrolig dumt, siden jeg endelig fant en foundation med fin tone, perfekt dekkevne, samt at den satt helt nydelig på huden min. Vet virkelig ikke hva jeg gjør nå. Anonymkode: d26a7...851
Roci Skrevet 1. mars 2022 #5 Skrevet 1. mars 2022 Rosa Dartle skrev (4 timer siden): Har fått noen tørre flekker på haka og kinnene nå på vinteren som synes utover dagen når jeg bruker foundation. Jeg bruker god fuktighetskrem (dagkrem, nattkrem og fuktmaske), men gikk nylig over til en foundation fra Estee Lauder etter å ha brukt Nilens jord i en årrekke. Bør kanskje bare bytte ut foundation, men liker den ellers godt. Tips? Hvis disse tørre flekkene kun er et problem om vinteren og ikke ellers, kan du supplere dag/nattkrem med en ansiktsolje om natten og et fuktserum om dagen på de tørre områdene. Eventuelt også bruk en olje før du påfører sminke, som AB#2 foreslår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå