Gå til innhold

Når blir man bedre?

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
Skrevet

Testet positivt på søndag, og har bare blitt verre og verre. 
Idag er det verst føler jeg… 

Når kan man forvente en bedring? 

Har feberfølelse uten feber vel og merke,vond hals, smerter i ben og hofter, hodepine, lette dotter i ørene. 
Vil bare sove.. men har jo barn å ta meg av.. 

Så håper dette blir bedre snart 🥵

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Jeg testet positivt på fredag, hos meg ble formen gradvis bedre utover dagen i går. I dag så har jeg kjempesår hals og vondt bak øynene, men føler meg i fin form ellers.

Gjest BethD
Skrevet
celmarith skrev (7 timer siden):

Det er nok veldig individuelt. Jeg testet positivt på fredag, hos meg ble formen gradvis bedre utover dagen i går. I dag så har jeg kjempesår hals og vondt bak øynene, men føler meg i fin form ellers.

Ja er nok det. 
Er veldig avogpå merker jeg. 
Var kjempedårlig idag tidlig men bedre nå. 

Gjest BethD
Skrevet

5 dager siden jeg testet positivt, og er bedre men fortsatt dårlig. 
Ikke kjempedårlig men hangler fortsatt. 
Lurer på hvor lang tid dette skal ta 

Skrevet

Jeg er på dag 11 og helt utslitt i kroppen, klarer ikke å gå meg en 10 minutters tur engang.

Skrevet

Testet som deg også positivt søndag, og har vært første dag på jobb i dag fredag. Var verst onsdag og torsdag, insane hodepine! Men i dag våknet jeg opp og var plutselig i god form! Deilig!

Skrevet

Idag testet jeg negativt, men føler meg fortsatt ikke i topp form. Føler meg veldig bomull ute og lurer veldig på hvordan det blir å trene igjen.

Gjest Mango1234
Skrevet

Jeg var verst de første 3-4 dagene. Så gradvis bedre etter det. Helt bra etter 14 dager, men fortsatt dotter i ørene nå, på dag 16.

Skrevet
BethD skrev (På 1.3.2022 den 7.00):

Testet positivt på søndag, og har bare blitt verre og verre. 
Idag er det verst føler jeg… 

Når kan man forvente en bedring? 

Har feberfølelse uten feber vel og merke,vond hals, smerter i ben og hofter, hodepine, lette dotter i ørene. 
Vil bare sove.. men har jo barn å ta meg av.. 

Så håper dette blir bedre snart 🥵

Jeg ble gradvis dårligere de fleste fire dagene. Og så kom det seg relativt kjapt, dog han fatigue-preget symptomer igjen en stund etterpå

Gjest BethD
Skrevet
Mango1234 skrev (9 timer siden):

Jeg var verst de første 3-4 dagene. Så gradvis bedre etter det. Helt bra etter 14 dager, men fortsatt dotter i ørene nå, på dag 16.

Jeg har også fått noe jeg antar er dotter i ørene?!

Det er liksom et trykk i ørene og jeg hører susing. Og det verker så smått. 
Hva er dette?? 

Gjest Mango1234
Skrevet
BethD skrev (3 timer siden):

Jeg har også fått noe jeg antar er dotter i ørene?!

Det er liksom et trykk i ørene og jeg hører susing. Og det verker så smått. 
Hva er dette?? 

Veldig merkelig følelse ja! Har selv blitt «tett» i ørnene ved tidligere forkjølelser men ikke på denne måten. Det er som dotter i ørene som aldri slipper helt. Føler også at jeg har litt nedsatt hørsel, men mulig det er fordi jeg fokuserer sånn på det. Hvor lenge har det pågått for deg?

Gjest BethD
Skrevet
Mango1234 skrev (1 time siden):

Veldig merkelig følelse ja! Har selv blitt «tett» i ørnene ved tidligere forkjølelser men ikke på denne måten. Det er som dotter i ørene som aldri slipper helt. Føler også at jeg har litt nedsatt hørsel, men mulig det er fordi jeg fokuserer sånn på det. Hvor lenge har det pågått for deg?

Akkurat sånn som du beskriver det er det for meg også. Det er ikke full on dotter men det er som et trykk på en måte. Som påvirker hørselen. Jeg fikk det inatt ! 

Skrevet

Dere som har hatt dotter i ørene og/eller øresus, når forsvant det? 

Gjest BethD
Skrevet
Amberleaf skrev (På 6.3.2022 den 0.22):

Dere som har hatt dotter i ørene og/eller øresus, når forsvant det? 

Har de enda. Og verre enn igår…. Helt jævlig!!

• Opprett ny...