Gå til innhold

Vil du beskrive deg som en kul eller A4 mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mor type er du? En som er regelrytter eller en som kan gjøre ting utenom det vanlige på en vanlig hverdag? 

Anonymkode: 4cb91...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes selv jeg er kul, men det synes ikke datteren min på 15😅 Hva mener du ned utenom det vanlige? 

Anonymkode: 57a73...cf9

• Liker 7
Skrevet

Jeg er en mellomting, de fleste er vel det. Vi kjører vårt opplegg så kan andre kjøre sitt. :) 

• Liker 2
Skrevet

Ganske kul. Tror jeg. 🤷‍♀️😅

Anonymkode: 33691...0e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ganske kul. Tror jeg. 🤷‍♀️😅

Anonymkode: 33691...0e7

Hvorfor tror du det? 

Anonymkode: 4cb91...a80

Skrevet

Vet ikke, men noen regelrytter er jeg ihvertfall ikke. Synes ofte fine samtaler er viktigere enn søvn, opplevelser er viktigere enn plikter og er ganske så ung til sinns.

Anonymkode: f1be1...67f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg synes selv jeg er kul, men det synes ikke datteren min på 15😅 Hva mener du ned utenom det vanlige? 

Anonymkode: 57a73...cf9

Samme her i huset. Jeg har to gutter på 15 og 16. Vennene deres og tantebarn mine synes jeg er kul, men guttene mine er overhode ikke enig. 😆

Anonymkode: 9dcfa...75a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke kul, men det er helt greit. Jeg er snill, trygg og omsorgsfull, og det er godt nok det og. Jeg var nok litt kul før jeg fikk barn. 

Anonymkode: dce2b...6a0

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Ganske kul A4-mor som stort sett er regelrytter, men kan finne på en del sprell i hverdag og fest.

Anonymkode: bb74f...646

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skulle da fryktelig lite til før dere klassifiserer dere som kule? 

Da finnes det ingen A4-folk, ergo er A4 det nye kule  

Anonymkode: 8eddc...474

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok ikke så kul, men er nok ganske morsom (tror/håper jeg). Er mye latter her hjemme, vi tuller alle sammen med hverandre, 10-åringen vår har blitt knallgod i å bruke ironi. Vi hører på mye musikk, og 10-åringen synes vi har veldig god musikksmak. Barna som kommer på besøk trives her og synes det er gøy å være her. 

Men jeg er nok relativt A4, og jeg tror nok 10-åringen min nå i dag kan synes jeg er kul til tider. Det er for øvrig pappaen som vinner kåringen som den kuleste, det sier 10-åringen rett ut. Og vennene hennes synes nok faktisk også at han er ganske kul 😅 Men jeg er overbevist om at den kulheten jeg evt. har i hennes øyne i dag, vil være borte om toppen et par år (hvis jeg er heldig). Er derimot godt mulig hun fortsatt vil anse pappaen som fortsatt litt kul.

Anonymkode: 612fb...e6b

Gjest Metalman4100
Skrevet

Dine barn vil syns at du blir mindre og mindre kul jo eldre de blir, og det er ingenting du kan gjøre med det.

Gjest Annemor1444
Skrevet

Hva i all verdens dager er en A4 mor da? Ei som gjør som alle andre? For da er jeg kul. Nei fra spøk til alvor.. Jeg har vært opptatt av å være en trygg voksen person, ikke venninne. Samt jeg har en hobby som ikke alle mødre har,og der er ungene delt på om det er kult eller teit🤣Det ungene ikke vet om akkurat dét er at det er de som er teite som ikke liker hobbyen min men de vet ikke at jeg syns de er teite😉men dér er jeg kul🤣

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg er nokså kul, men mine egne barn tenker bare på meg som mamma. De er jo vant til dette meg som jeg er. Andre barn kan reagere (positivt) 

Anonymkode: 70508...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke behov for å være kul overfor barna mine. Ikke for noen andre heller i grunnen. Viktigst at jeg er en trygg havn for dem.

Anonymkode: 2c85f...aa0

• Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er ungens mor. Ikke venn. 

Jeg er nøye på forutsigbarhet, struktur, regler og lar meg ikke tvinne rundt lillefingeren. 

Men jeg lytter også til ungen, er villig til å forhandle og gjøre impulsive ting. Er ikke redd for verken skjerm eller gaming. 

Kul? Aner ikke, men jeg er definitivt ikke noe A4 person. Jeg er veldig avslappet mht foreldrerollen. Jeg ser på meg selv som en veileder fremfor en sjef ovenfor ungen min. 

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke kul. Har treåring og baby, det siste de trenger i verden er kul og spontan 😆 Målet mitt er å være trygg, forutsigbar og rettferdig, så det jobber jeg med hver dag ❤️

Anonymkode: 7bd6f...a57

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som omtaler andre som kul etter man sluttet på ungdomsskolen??

Anonymkode: 31e68...3a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det verste jeg vet er mødre som prøver så hardt å være «kule», da dette ofte innebærer at mødrene er så «kule» når barna når tenårene at de lar de ha hjemme alene-fester (med de konsekvensene som måtte medfølge) osv. 

Mine barn syntes jeg er verdens teiteste (i blant) og en trygg havn resten av tiden. Mannen min og vennene mine syntes kanskje jeg er kul. Og litt smårar. Det er greit. 

Anonymkode: acb14...252

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kul nok til at 17 åringen aldri har vært flau over meg og alltid har lyst å være med på tur/kino/ferie enda han nå er stor nok til å si nei. 

Er forholdsvis ung, var 21 når jeg fikk ham og han har ofte sagt at kompiser synes han har en kul mor. 

Anonymkode: 7b498...1e8

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...