AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Del Skrevet 28. februar 2022 Er det noen som har brukt dette før som kan hjelpe meg litt? 😄 Alt jeg skal bestille er på lager. Jeg skal ha det levert innenfor dør terskel, bor i "sone 2" Ca hvor lang levering er det? Samme om det er 2 eller 4 dager, men greit å vite om det er 4 dager eller 2 uker. Sånn mtp planlegging. Hjemmesiden gir ikke info på levert på døra frakt.. Anonymkode: e383e...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwerty123 Skrevet 28. februar 2022 #2 Del Skrevet 28. februar 2022 På hemsidan står det att du avtalar dag med dom. Jag plockade alla varor själv en gång och beställde frakt i varuhuset med leverans dagen efter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 Når jeg har har bestilt, så har jeg fått opp tider, så jeg kan velge selv når de leveres av de datoer og tidspunker de foreslår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Del Skrevet 1. mars 2022 Takk for svar. @Sola de hvor langt frem i tid var datoene? 😊 Anonymkode: e383e...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars 2022 #5 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. @Sola de hvor langt frem i tid var datoene? 😊 Anonymkode: e383e...b37 Alt fra et par dager til et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Del Skrevet 2. mars 2022 Sola de skrev (14 timer siden): Alt fra et par dager til et par uker. Supert, tusen takk 🥰 Anonymkode: e383e...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå