AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Jeg har blitt syk, og tviler på at jeg kan gå på jobb i morgen. Har feber, hodepine og forkjølelse - så det er jo «ordentlig sykdom», men det sitter så langt inne å ringe inn likevel. Dette er fjerde gangen jeg er syk siden november. Skjønner ikke hva som skjer, jeg har knapt hatt en sykedag før.. vet at det er vanskelig å få tak i vikar også 😔 Får så dårlig samvittighet. Er det flere som kjenner på det samme? Anonymkode: 52042...bc5 1
lillejeg Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Ja- kjenner helt på det samme, ble syk onsdag forrige uke og tenkte at mandag skulle jeg være på beina igjen. Men nei- hesere i stemmen en før og feberfølelsenbi kroppen og hodeverk holder stand😞 Hater å måtte ringe å si jeg er syk 😓 Men som sjefen sa- er man syk så er man syk… Bare å ta tiden til hjelp 💞 Jeg har en hyggelig sjef! 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Kjenner på det samme ja! Har vært nesten konstant syk siden nyttår og har hatt flere egenmeldingsdager i år enn totalt siden jeg begynte å jobbe i tenårene. Sjefen er hyggelig, men det hjelper ikke at hen aldri er syk, og kun holdt seg hjemme "for skams skyld" da hen fikk covid. Da kjenner jeg litt ekstra på at jeg "skulker". Selv om jeg jo vanligvis aldri er syk selv, og jobber hjemmefra når jeg en sjelden gang er syk. Anonymkode: 972e1...693
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Skjønner at det er kjipt å være syk igjen, men det er det mange som er i disse dager. Jeg har også vært forkjølet fire ganger siden august, og det har sittet mye lenger i enn tidligere. Pleier svært sjelden å være syk. Tror det er mangelen på å bli utsatt for smitte forrige år. Spriting av hender og lite utsettelse for smitte gjør noe med immunforsvaret.. Anonymkode: 5e75f...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå