Gå til innhold

Har du reiseplaner? Tør du ut å reise nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som alt er snudd på hodet og vi lever i en hverdag full av tikkende bomber, tør du fullføre dine reiseplaner? Påsken? Sommeren? 

Anonymkode: d359c...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser. Kanskje det blir min siste sjanse til å oppleve verden. 

Anonymkode: e44dd...117

• Liker 1
Skrevet

Jeg reiser som planlagt. Skal sør i Europa. 

Anonymkode: 554c2...1b2

Skrevet

Jeg ville ikke reist til et sted med russiske stridsvogner, men planer om Danmark, Frankrike og Hellas skal nok gå bra.

Anonymkode: ff8ed...49b

Skrevet

Nei, sitausjonen er altfor uforutsigbar. Kommer ikke til å reise på en god stund enda.

Anonymkode: 30018...85c

Skrevet

Nei, har blitt enda mer redd for å fly siden det er så lenge siden sist :( Holdt skrekken på en måte litt i sjakk ved å tvinge meg til det jevnlig, men nå er det 2,5 år siden sist.

Anonymkode: bb94b...559

Skrevet (endret)

Ikke nå. 

Endret av Tvillingsjel
Skrevet

Har egentlig ingen planer om lenger ut i verden enn Skandinavia om vi i det hele tatt gidder. Vi har egentlig planer her hjemme så det blir kun hvis vi får et usedvanlig godt tilbud. Hadde ikke hatt problemer med å ta meg en tur til London eller Paris men med min flaks så hadde det vel dukket opp en trippelmutantvariant av korona så det gidder jeg ikke. 😄 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg skal til hellas til sommeren. Det er det

• Liker 1
Skrevet

Tenkte Wien i april

Anonymkode: 8309b...70e

Skrevet

Å reise utlands nå med fly i Europa er galskap. Store deler av flyrommet er stengt, og det kommer til å bli værre.

Anonymkode: 08992...214

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å reise utlands nå med fly i Europa er galskap. Store deler av flyrommet er stengt, og det kommer til å bli værre.

Anonymkode: 08992...214

Det er da ikke stengt for andre enn russerne og de har stengt for oss andre, er jo greit nok det. Men ellers kan vi reise rundt.

Anonymkode: 85172...4cb

• Liker 11
Skrevet

Frister lite å fly i disse tider. Passasjerfly har blitt skutt ned før. Tiden vi er i nå er den mest uforutsigbare på tiår, så jeg avventer langtur. SÅ viktig er det ikke for meg.

Anonymkode: 2bf1f...8c3

• Liker 4
Skrevet

Om jeg har planer om å reise til land X så påvirkes ikke det av at det bryter ut krig i land Y. 

Kriger er ikke akkurat noe nytt fenomen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er da ikke stengt for andre enn russerne og de har stengt for oss andre, er jo greit nok det. Men ellers kan vi reise rundt.

Anonymkode: 85172...4cb

Det stemmer, men det betyr ikke at det kan snu fort..  Tenke seg situasjonen at man reiser og ikke kommer seg hjem til resten av familien. Det må være skrekkelig..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg gidder ikke å planlegge lange reiser nå. Situasjonen er for usikker, ikke bare pga. krigen, men også covid, til at jeg har noe særlig lyst til å reise. Savner det ikke, da jeg har det bedre i Norge/Skandinavia el.l. enn å for eksempel bli "innelåst" på et hotellrom i Spania, Hellas, London eller New York, pga. coronasmitte. Det hjelper ikke om Støre 🤡 og co åpner Norge når man fortsatt risikerer strenge tiltak andre steder i verden.

Anonymkode: cd01f...661

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal på motorsykkeltut til Tsjekkia i påsken, lever som normalt.

Anonymkode: 447bf...70c

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det stemmer, men det betyr ikke at det kan snu fort..  Tenke seg situasjonen at man reiser og ikke kommer seg hjem til resten av familien. Det må være skrekkelig..

Det må være skrekkelig å alltid være så redd og bekymret hele tiden.

Anonymkode: 447bf...70c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Sjansen for at Russland går til angrep på et Natoland  i vest-Europa er veldig liten, særlig nå som de ser at det ikke går like bra som de hadde forventet i Ukraina. Går de til angrep på et land i Nato vil jo alle andre land i Nato komme til hjelp, det kan de jo tross alt ikke nå. Så sjansen for at det skal snu og man blir stuck i utlandet når man er i Asia er veldig liten. Så fort endrer ikke situasjonen seg tross alt. Man så først en utvikling med Ukraina i en god stund på forhånd.

Asia kommer jo heller ikke til å bli med i krigen, hvorfor skulle de involvert seg? Kina har jo også tatt avstand fra Putin nå. Hele verden kommer uansett ikke til å stenge luftrommet (det er stengt for russiske fly, det er noe annet), det ville gått tapt utrolig mye penger i så fall. Hvis man skal tenke på den måten, så er det jo alltid en sjanse for krig i så fall, og det er jo alltid en sjanse for terrorangrep.

Anonymkode: 30b6a...c9e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...