Gå til innhold

Det er ikke så mange som ler av oss preppers lenger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forberedt meg på atomkrig, matlager til et år, satelitttelefon og flere tilfluktsrom. Nå er vi en gjeng på 12 stykker som har trent i skogen og skutt på blink. Samboeren min og venner syntes jeg var litt ekstrem før, men det har snudd.

Hva tenker du om preppers?

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker dette

Looney Toons: Crazy in 2021 | Looney tunes wallpaper, Cartoon wallpaper,  Bunny wallpaper

Anonymkode: cc3ec...53b

• Liker 17
Skrevet
Mytomann skrev (7 minutter siden):

Jeg har forberedt meg på atomkrig, matlager til et år, satelitttelefon og flere tilfluktsrom. Nå er vi en gjeng på 12 stykker som har trent i skogen og skutt på blink. Samboeren min og venner syntes jeg var litt ekstrem før, men det har snudd.

hvorfor trenger du å være i skogen og skyte på blink hvis du er en stor tøff soldat som må til Ukraina? Da har du vel allerede skytetreninga godt inne? 

Og er det ikke litt sent på begynne med skkytetrening NÅ, hvos dere ikke kan det?

Hva slags mat har du lagret nok av til et helt år? Mener du nok til deg og dama, eller kun deg?

Snakker vi typ tusen hermetikkbokser per person eller hva? 

Anonymkode: 316e0...212

• Liker 10
Skrevet

Samboeren min var veldig lei av at vi måtte øve på evakuering og sånt til hun hadde lært rutinene.

Når korona kom var hun glad vi hadde flere steder å dra og nå er hun veldig glad for bunkersen.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

hvorfor trenger du å være i skogen og skyte på blink hvis du er en stor tøff soldat som må til Ukraina? Da har du vel allerede skytetreninga godt inne? 

Og er det ikke litt sent på begynne med skkytetrening NÅ, hvos dere ikke kan det?

Hva slags mat har du lagret nok av til et helt år? Mener du nok til deg og dama, eller kun deg?

Snakker vi typ tusen hermetikkbokser per person eller hva? 

Anonymkode: 316e0...212

Jeg har aldri sagt at jeg er soldat,men jeg har miltær og våpenerfaring for å si det sånn.

Jeg har flere matlagre og nok mat til meg og samboer. Det er all mulig forskjellig type mat. Mye kjøtt og grønnsaker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tenker dette

Looney Toons: Crazy in 2021 | Looney tunes wallpaper, Cartoon wallpaper,  Bunny wallpaper

Henger meg på denne 

Anonymkode: be53b...8f7

• Liker 3
Skrevet

Har du fortsatt ikke reist???? Vil de ikke ha deg??

Anonymkode: db3e4...699

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og siteringer av slettede innlegg.
- Rhodiola, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tenker dette

😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
Mytomann skrev (16 timer siden):

Hvem skal du ringe med sat.telefon liksom ?

Ellers hvor er det dere trener i skogen og skytter på blink ?

Skal tipse politiet jeg da det er ulovlig !

Anonymkode: 99afb...726

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal du ringe politiet og si at noen et eller annet sted i Norge skyter på blink? 😂

Til ts, jeg synes ikke det er dumt å ha et lite lager med mat og det nødvendige hjemme. Men hva mener du med tilfluktsrom? 

Anonymkode: bc973...851

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 14.06):

Jeg er med.

AnonymBruker
Skrevet
On 3/1/2022 at 2:06 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke ulovlig sånn helt uten videre nei.

https://jegeravisen.no/kan-vi-bare-dra-ut-i-skogen-a-trene-med-rifla/

Anonymkode: e1a21...048

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tror ikke det er litt smartere å stikke til Australia el noe😁?

Anonymkode: 5538f...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Du er fortsatt ikke helt normal. Er ikke bra å være så hysterisk.  Preppers har en mental sykdom som bør behandles, på lik linje som helseangst/hypokondri. 

Anonymkode: 4cfad...f7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg synes er fascinerende med preppers er at de prepper på et nivå som tilsier at jorda skal gå under. 
Men, hvorfor vil man på død og liv overleve en krig eller en naturkatastrofe som etterlater en verden der få overlever og alle ressurser bokstavlig tatt er blåst bort fra jordas overflate??

Anonymkode: 5f159...ed7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det jeg synes er fascinerende med preppers er at de prepper på et nivå som tilsier at jorda skal gå under. 
Men, hvorfor vil man på død og liv overleve en krig eller en naturkatastrofe som etterlater en verden der få overlever og alle ressurser bokstavlig tatt er blåst bort fra jordas overflate??

Støtter denne. Høres også slitsomt ut å konstant tenke at man kanskje kommer til å trenge et tilfluktsrom. 

Anonymkode: 968a7...181

• Liker 1
Skrevet

Preppers og religiøse er sammenlignbare

Begge grupper bedriver merkelige aktiviteter, og lever rare innskrenkede liv, i tilfelle noe ille skjer sånn at det livet dem levde skal gi dem fordeler når dette ille har skjedd.

Jeg har aldri forstått hvorfor man ikke heller lever det livet som er her og nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 2/28/2022 at 9:53 PM, Mytomann said:

Jeg ler fortsatt av dem. Og de fleste er flinkere til å samle utstyr enn til å faktisk bruke det. Jeg tror de færreste av dem skjønner hva det faktisk krever å overleve etter et kollapset samfunn, og at alt de har samlet opp ikke kommer til å hjelpe dem med noe som helst om det kommer en slik katastrofe.

Jeg tenker 95% av dem kommer til å bukke under i løpet av få uker om dommedagsscenariene deres slår til.

Anonymkode: 587aa...f27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe dont feed the troll😅føler meg tam i forhold til ekte preppers, jeg tenker en del på strømbrudd, og hvordan være best mulig forberedt. Har ikke vedfyring, men har et lite lager med fyrstikker, stearinlys, hermetikk, knekkebrød mm.

Våpen høres gøy ut som hobby, men jeg og veninnene mine klarer ikke oss mot Putin🤣

Anonymkode: 6ee73...8df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 13.21):

Dessuten virker det nesten som om de gleder seg til det...

Anonymkode: be53b...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...