Pyar Skrevet 28. februar 2022 #1 Del Skrevet 28. februar 2022 Med tanke på siste nytt. At Norge sendte våpen og de advarer land som sender våpen.? jeg er veldig redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 28. februar 2022 #2 Del Skrevet 28. februar 2022 Næh. Slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 28. februar 2022 #3 Del Skrevet 28. februar 2022 Nei, det er jo alle mot Putin (og kanskje Hviterussland), og han ser ikke engang ut til å vinne i Ukraina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 28. februar 2022 #4 Del Skrevet 28. februar 2022 55 minutter siden, Nikitaspin said: Nei, det er jo alle mot Putin (og kanskje Hviterussland), og han ser ikke engang ut til å vinne i Ukraina. Hadde jeg vært Putin hadde jeg rett og slett vært flau 4 dager har de holdt på og ikke kommet lenger, det er problemet med og være autoritær, man får egentlig ikke så mye konstruktiv kritikk. Heldigvis for Ukraina da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 28. februar 2022 #5 Del Skrevet 28. februar 2022 Ikke så lenge man faktisk yter motstand mot regimer som Putins når de invaderer land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 1. mars 2022 #6 Del Skrevet 1. mars 2022 Nei det er bare frykt for å få fokuset bort fra covid19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 1. mars 2022 #7 Del Skrevet 1. mars 2022 Nei, men tror de fleste vil få økonomiske problemer pga tullballet politikere rundt omkring gjør om dagen før noe slikt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå