Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på utkikk etter en jobb ved siden av lektorstudiet, og lurer derfor på hva andre studenter jobber med? Og i hvor stor stilling? Hva er det mest realistiske? Gjerne noe på dagtid som kan kombineres med studiet.  Alle tips mottas med takk! 

Anonymkode: f4e1e...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilkallingsvikar ved en skole

Anonymkode: 6ed33...12d

Skrevet

Jeg jobbet  på to skoler, og på rema i helger.

Anonymkode: 83b6c...19d

Skrevet

MentorNorge! 

Jeg er mentor der (går på vgs) og det er egentlig mest perfekt for folk som er studenter og som samtidig skal bli lærer. Da får du real life experience på det beste.

Relativt enkelt å få jobb også om du har toppkarakterer i fagene du ønsker å undervise i fra vgs. Det viktigste er at du kan faget du skal undervise i, så ikke sikkert at du trenger det heller.

Svært fleksibel deltidsjobb, du kan jobbe når du vil og hvor du vil, du bestemmer sammen med eleven(e) hvor ofte det skal avholdes undervisning, og du bestemmer hvor mange elever du vil ha.

Lurer du på noe om jobben er det bare å sitere meg.

Anonymkode: 9f89b...7d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærerutdannet. De første årene jobbet jeg på bensinstasjon. Jobbet mest i ferier, da. Og jeg jobbet mye natt, i påska, jula, nyttårsaften en gang.. Så masse jobb, og godt betalt. Jobba ikke noe i ukedagene, for jeg tjente nok i feriene. 

Tok videreutdanning etterpå, og da jobbet jeg som tilkallingsvikar på skole. 

Anonymkode: b906a...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...