Gå til innhold

Hva forvente av en 11 år gammel gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forventer dere av en 11 år gammel gutt? 

Er det normalt og krabber rundt på golvet og lage babylyder. Eller plutselig sitte å skrike ut rare lyder?

Anonymkode: b8ae0...cfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si når det ikke er mer informasjon. Et barn som har det vondt inni seg kan gjøre ting som er barnslige for sin alder fordi det ikke klarer å uttrykke det verbalt. Hvordan er den 11-åringen ellers?

Anonymkode: 193f2...2fd

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

:ler: Nja, tidvis... Gutter er jo rare.

Hva tror du selv? 

Anonymkode: 51e79...a65

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva forventer dere av en 11 år gammel gutt? 

Er det normalt og krabber rundt på golvet og lage babylyder. Eller plutselig sitte å skrike ut rare lyder?

Anonymkode: b8ae0...cfd

Sånn umiddelbart vil jeg si at dette er unormalt for en 11-åring, men det er altfor lite informasjon rundt omstendighetene.

• Liker 1
Skrevet

Høres litt rart ut. Min 11 åring gjør ikke det. Men noen av hans klassekamerater tror jeg kunne ha gjort det 

Anonymkode: dcefe...e43

• Liker 1
Skrevet

Det tenker jeg du vet svaret på selv….!

Anonymkode: 48777...29e

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Gjør han det for å tøyse? Gjør han det for å trasse fordi han er sliten eller fordi han måtte slutte å spille playstation? Eller lager han babylyder fordi han ikke har lært seg å snakke enda?

Du må utdype litt mer før vi kan ha en mening om det er normalt eller ikke.

Anonymkode: 13961...fa7

• Liker 2
Gjest Hottentått
Skrevet

Er det normalt for en voksen dame på 30 år og sette seg ned midt på gulvet og gråte? 

Tja-ja-nei. Det er faktisk helt normalt, men det er jo helst en grunn for det. Man gjør ikke det uten grunn. 

Samme i ditt tilfelle. Det er helt normalt at barn oppfører seg snålt til tider og tøyser på barnslige måter. Men hvis det der er normalen høres det ikke helt ut som han har det greit. 

Skrevet

Leker han med en baby? Er det under lek eller er det for moro? 

Min 11åring hadde ikke gjort dette for moro helt ur av det blå. Han kan tulle og leke med småsøsken og være en stor baby i lek, eller herme etter trassende 2åring for "moro". Han kan glemme seg og skrike ut under gaming med venner.. Jobber med det da, men er lett å glemme seg.

Anonymkode: 63bb5...1ef

Skrevet

Er det en grunn til at en voksen (?) person lager et innlegg på et forum med altfor lite informasjon, men med en tydelig bestilling på hvilke svar hen ønsker?

Anonymkode: de5da...27e

• Liker 1
Skrevet

Normalt og normalt. En gutt i klassen til min datter gjør stadig det. Det er vel ikke «normalt» som i vanlig, de fleste gjør det ofte, men heller ikke unormalt som i «forekommer aldri» eller «må være patologisk med tunge diagnoser». 

Anonymkode: 45dc9...b09

Skrevet

Vi hadde 11åring på besøk her i sted som krabbet rundt og var dinosaur. Sønnen min var noe annet fra et PlayStation spill. Så vil si ja, 11åringer er litt store og litt små. Og gutter er fysiske og gjør mye rart. Krabbe rundt og lage baby lyder høres enten ut som lek eller evt for å irritere noen (feks stemor) og det blir også en form for lek eller for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: 1d241...477

• Liker 1
Skrevet

Ikke uvanlig i klassen til min datter. Er rene dyrehagen. Skulle tro de hadde diagnoser hele gjengen.

Anonymkode: b9805...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...