AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Føler meg temmelig kvalm, varm og rar, og hadde akkurat en liten blødning. Vet ikke om jeg føler meg så rar fordi jeg er stresset, eller hva. Dette barnet er såå ønsket, testet positivt i går, så tanken på at dette er starten på en spontanabort er vond. Var snakk om en veldig lett, brun flekk da jeg tørket meg. Har hatt mensmurringer de siste ukene. Kan det gå bra likevel? Anonymkode: e0e00...7fb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Det kan gå fint ja, synes du skal beholde håpet ☺️ jeg blødde brunt og noen ganger litt kornete (som helt på slutten av mens) fra uke 6-11. Har nå en velskapt liten gutt ❤️ Anonymkode: e8449...738 1
Ersa Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Man kan fint ha mensmurringer og spotting litt til og fra i første trimester uten at det er noe galt. Ved spontanabort tar ofte blødningen eller murringene seg opp samtidig som graviditetsymptomene kan avta. Dessverre er det ikke mulig å si om dette går bra eller ikke, man må bare følge med på hvordan det utvikler seg. Er du veldig bekymret kan man bestille tidlig privat ultralyd for å se etter hjerteaktivitet. Masse lykke til❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Det er umulig å si hvordan det går. Har opplevd blødning i begge mine svangerskap, ene var spontanabort og den andre ikke 🤷♀️ Lykke til ❤️ Anonymkode: d65a4...b05 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan gå fint ja, synes du skal beholde håpet ☺️ jeg blødde brunt og noen ganger litt kornete (som helt på slutten av mens) fra uke 6-11. Har nå en velskapt liten gutt ❤️ Anonymkode: e8449...738 Tusen takk for svar ♥ ja, det er en god beskrivelse av hva det var. Veldig lite. Gratulerer så mye med gutten din ♥ Anonymkode: e0e00...7fb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 19 minutter siden, Ersa said: Man kan fint ha mensmurringer og spotting litt til og fra i første trimester uten at det er noe galt. Ved spontanabort tar ofte blødningen eller murringene seg opp samtidig som graviditetsymptomene kan avta. Dessverre er det ikke mulig å si om dette går bra eller ikke, man må bare følge med på hvordan det utvikler seg. Er du veldig bekymret kan man bestille tidlig privat ultralyd for å se etter hjerteaktivitet. Masse lykke til❤️ Er risikoen veldig mye lavere ved hjerteaktivitet? Tusen takk for svar, ja, må vel bare vente og se... 😓 Anonymkode: e0e00...7fb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er umulig å si hvordan det går. Har opplevd blødning i begge mine svangerskap, ene var spontanabort og den andre ikke 🤷♀️ Lykke til ❤️ Anonymkode: d65a4...b05 Tusen takk 😊 Var det noe som skilte de to blødningene, annet enn utkommet? Veldig lei meg over å høre at du mistet. Anonymkode: e0e00...7fb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊 Var det noe som skilte de to blødningene, annet enn utkommet? Veldig lei meg over å høre at du mistet. Anonymkode: e0e00...7fb Da jeg mistet hadde jeg brun utflod i over en uke, før det kom rødt blod og jeg aborterte. I den andre graviditeten kom det plutselig friskt en del blod i uke 6, og jeg tenkte at alt håp var ute, men det var det ikke 😊 Ville prøvd å senke skuldrene, vet det er lettere sagt enn gjort, men man blir helt "gal" av å prøve og finne svar. Det er like stor sjanse for at det går bra. 🤞 Anonymkode: d65a4...b05 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da jeg mistet hadde jeg brun utflod i over en uke, før det kom rødt blod og jeg aborterte. I den andre graviditeten kom det plutselig friskt en del blod i uke 6, og jeg tenkte at alt håp var ute, men det var det ikke 😊 Ville prøvd å senke skuldrene, vet det er lettere sagt enn gjort, men man blir helt "gal" av å prøve og finne svar. Det er like stor sjanse for at det går bra. 🤞 Anonymkode: d65a4...b05 Tusen takk igjen ♥ hadde du brun utflod da du ikke mistet? Ja, jeg må nesten bare vente å se, men det er tungt. Kanskje jeg tar en privat ul om noen dager for å prøve å slappe av. Anonymkode: e0e00...7fb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk igjen ♥ hadde du brun utflod da du ikke mistet? Ja, jeg må nesten bare vente å se, men det er tungt. Kanskje jeg tar en privat ul om noen dager for å prøve å slappe av. Anonymkode: e0e00...7fb Nei, hadde ikke brun utflod da. Det er litt for tidlig å ta ultralyd nå, om du kun er 5 uker på vei. Det du kan gjøre, er å høre om du får måle hcg hos fastlegen. Anonymkode: d65a4...b05
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Skrevet 28. februar 2022 Jeg hadde det samme da jeg var omtrent like langt på vei som deg, over flere dager. Var småpanisk fram til jeg var langt nok på vei til ul i uke 6-7; bankende hjerte, som ble til frisk baby❤️ Anonymkode: 081cf...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Skrevet 28. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, hadde ikke brun utflod da. Det er litt for tidlig å ta ultralyd nå, om du kun er 5 uker på vei. Det du kan gjøre, er å høre om du får måle hcg hos fastlegen. Anonymkode: d65a4...b05 Får håpe ikke det har noe å si da. Ah, ja, det er sant. Helt surrete for tiden her... Anonymkode: e0e00...7fb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #13 Skrevet 28. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde det samme da jeg var omtrent like langt på vei som deg, over flere dager. Var småpanisk fram til jeg var langt nok på vei til ul i uke 6-7; bankende hjerte, som ble til frisk baby❤️ Anonymkode: 081cf...7f6 Så bra å høre ♥ Gratulerer så mye ♥ Anonymkode: e0e00...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå