AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Vi har et lite eller stort problem spørs hvordan du ser det. For min del er det så stort at han jeg elsker høyest elsker og drive med togbane prosjektet sitt fler kvelder i uken. Så stort at jeg i dag ringte parterapeut om og få bukt med dette. Min kjære gikk i fyr og flamme og mener dette er noe jeg må finne meg i. Hva mener dere? Anonymkode: ea300...f85
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Er det først og fremst hobbyen som er problemet, eller tiden han bruker på den? Anonymkode: d55b4...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Alt med den da det er så lite sjarmerende synes jeg. Anonymkode: ea300...f85
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Så det hadde vært greit hvis han brukte tiden sin på trening? Og hvor mye tid bruker han? Jeg har selv en hobby jeg bruker tid på, og synes ikke det er greit å bli nektet det. Helt greit hvis jeg ikke prioriterte kjæresten, men jeg synes det er viktig med tid sammen, og viktig med tid til å holde på med hobby, trening, møte venner osv. Anonymkode: b3b8a...466 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Trening strikking sying kor svømming for og nevne noen brukbare interesser. 4 kvelder i uken går ca med togbanen. Dette går bare ikke, skjemmes. Parterapeuten gav en hastetime og hadde vært borti dette før visst nok. Anonymkode: ea300...f85
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Enig med mannen din. Velger du en autist, så velger du en autist. Nytter ikke å prøve å få parterapeuten til å endre på sånt. Det er hva jeg tenker. Anonymkode: 0e32c...d96 4 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Trening strikking sying kor svømming for og nevne noen brukbare interesser. 4 kvelder i uken går ca med togbanen. Dette går bare ikke, skjemmes. Parterapeuten gav en hastetime og hadde vært borti dette før visst nok. Anonymkode: ea300...f85 Men da er dere forskjellige, og den ene har ikke mer rett enn den andre. Noe mer enn 3 kvelder i uken, ønsker ikke jeg å tilbringe med kjæresten, synes egentlig 2 holder. Nå er han takk og pris enig. Anonymkode: b3b8a...466 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 Strikking sying og kor hadde vært det idelle og dette er foreslått som forslag. Det er også en formidabel par aktivitet hvor vi kan holde på med noe sammen. En togbane interesse er både lite givende og svært lite tiltrekkende og hører hjemme i barneskolen. Anonymkode: ea300...f85
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Strikking sying og kor hadde vært det idelle og dette er foreslått som forslag. Det er også en formidabel par aktivitet hvor vi kan holde på med noe sammen. En togbane interesse er både lite givende og svært lite tiltrekkende og hører hjemme i barneskolen. Anonymkode: ea300...f85 Haha, du tuller nå? Du mener at interessene som er godkjent for mannen din er strikking, sying og kor?? 🤣 Anonymkode: 8169c...8ac 12 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Skrevet 28. februar 2022 Om jeg fikk velge mellom strikking og sying som interesse, og togbane, så hadde jeg valgt togbane. Og jeg er kvinne. Anonymkode: 8169c...8ac 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Skrevet 28. februar 2022 Heter kjæresten din Sheldon?😏 Anonymkode: c463a...cab 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Trening strikking sying kor svømming for og nevne noen brukbare interesser. 4 kvelder i uken går ca med togbanen. Dette går bare ikke, skjemmes. Parterapeuten gav en hastetime og hadde vært borti dette før visst nok. Anonymkode: ea300...f85 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Strikking sying og kor hadde vært det idelle og dette er foreslått som forslag. Det er også en formidabel par aktivitet hvor vi kan holde på med noe sammen. En togbane interesse er både lite givende og svært lite tiltrekkende og hører hjemme i barneskolen. Anonymkode: ea300...f85 Dette ble litt for tydelig trolleri, gitt. Anonymkode: 8781a...83c 9 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #13 Skrevet 28. februar 2022 Unner du ham ikke glede?? Anonymkode: e8a2b...9d7 1
Titania Skrevet 28. februar 2022 #14 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Alt med den da det er så lite sjarmerende synes jeg. Anonymkode: ea300...f85 Hva med lego eller radiostyrte helikoptre?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #15 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Haha, du tuller nå? Du mener at interessene som er godkjent for mannen din er strikking, sying og kor?? 🤣 Anonymkode: 8169c...8ac Nei dette mener jeg oppriktig. Det er mange par som går i felleskor og deler gleden av strikking/ sying og som bli noe av. I den lokale syklubben er det både kvinner og menn. Anonymkode: ea300...f85
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #16 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei dette mener jeg oppriktig. Det er mange par som går i felleskor og deler gleden av strikking/ sying og som bli noe av. I den lokale syklubben er det både kvinner og menn. Anonymkode: ea300...f85 Jeg håper du troller😆 Og forstå meg rett, det er selvfølgelig helt ok at både kvinner og menn går i syklubben, så lenge de vil det selv. Men vi må vel alle få velge vår egen hobby! Tiden som brukes på hobbyen, kan derimot diskuteres i et parforhold. Men du kan ikke pålegge partneren din å gi opp hobbyen sin, og samtidig bestemme en ny hobby for han. Hvem tror du at du er? 😂 Men som sagt, jeg håper og tror du kødder her🤣 Anonymkode: 8169c...8ac 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #17 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg håper du troller😆 Og forstå meg rett, det er selvfølgelig helt ok at både kvinner og menn går i syklubben, så lenge de vil det selv. Men vi må vel alle få velge vår egen hobby! Tiden som brukes på hobbyen, kan derimot diskuteres i et parforhold. Men du kan ikke pålegge partneren din å gi opp hobbyen sin, og samtidig bestemme en ny hobby for han. Hvem tror du at du er? 😂 Men som sagt, jeg håper og tror du kødder her🤣 Anonymkode: 8169c...8ac Jeg håper først og fremst at han blir med i terapi for sin egen del og ønsker og få seg en ny interesse som sying kor eller strikking da det er dette jeg holder på med og det gir både glede og bedre søvn. Togbane interessen kan holde med i helligdager hvis absolutt nødvendig. Anonymkode: ea300...f85
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #18 Skrevet 28. februar 2022 Det er vinterferie - har du ikke noe bedre å gjøre enn å trolle på KG, TS? Som sying, kor eller strikking? Anonymkode: 41d0b...de2 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #19 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vinterferie - har du ikke noe bedre å gjøre enn å trolle på KG, TS? Som sying, kor eller strikking? Anonymkode: 41d0b...de2 Det er ikke vinterferie for meg eller oss. Strikking sying og kor holder jeg på med uavhengig av ferie foresten. Anonymkode: ea300...f85
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #20 Skrevet 28. februar 2022 Hva med om dere tar ansiktsmaske sammen? Du kan se ut som et jordbær og han kan se ut som en tiger? 🍓🐯 Anonymkode: 0e32c...d96 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå