Gå til innhold

Hva tenker dere om par som har fått flere barn sammen og så går fra hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks par som har fått 3-4 barn sammen, men så blir de skilt. Da har de vært sammen i mange år, kanskje 10-15. Tenker dere at de må ha hatt det veldig bra sammen, siden de har så mange barn? 

Anonymkode: d25fd...131

Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis. 

Antall barn sier ingen ting om parforholdet.

Anonymkode: e3084...43f

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke nødvendigvis. 

Antall barn sier ingen ting om parforholdet.

Anonymkode: e3084...43f

Dette. Det er så mange årsaker til det. Noen hadde det bra helt til det ble for mye hverdag og logistikk. Noen hadde det aldri særlig bra sammen men valgte å få masse barn likevel. Noen tenker at dette varer ikke, men vet at de vil ha flere barn og at det er like greit å få dem med samme mann...

Anonymkode: 828bc...ae7

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Feks par som har fått 3-4 barn sammen, men så blir de skilt. Da har de vært sammen i mange år, kanskje 10-15. Tenker dere at de må ha hatt det veldig bra sammen, siden de har så mange barn? 

Enda en "Hva tenker du om"-tråd. Skulle nesten tro de var laget av samme person.

Man trenger ikke å ha det bra for å lage barn. Det er ikke kjærlighet som gjør noen gravide, det er pulings. Og de kan ha hatt det bra, men ha fått det dårlig.

Anonymkode: 7440a...d7b

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enda en "Hva tenker du om"-tråd. Skulle nesten tro de var laget av samme person.

Man trenger ikke å ha det bra for å lage barn. Det er ikke kjærlighet som gjør noen gravide, det er pulings. Og de kan ha hatt det bra, men ha fått det dårlig.

Anonymkode: 7440a...d7b

Enig.

Blir helt matt noen ganger. Hva folk tenker om antall barn, når man blir gravid, hvor høy man er, hvor stor penis man har, hva man har i handlevogna, hva man skal kle på seg i en viss alder, hårlengde, matpakka til ungene, skjermtid, ja, hva tenker egentlig folk. 

Anonymkode: 6c8b0...04f

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at hvis folk går fra hverandre etter 3-4 barn, så ønsket sikkert minst en av dem seg 3-4 barn. Så sånn sett var jo ikke forholdet bortkastet, iallefall. 

• Liker 4
Skrevet

Par som har prestert å få tre barn sammen, for så å forlate hverandre fordi de finner ut atk de egentlig ikke «passer sammen», mangler som regel et eller annet grunnleggende når det gjelder innsikt og/eller ansvarlighet. Forhold som går i oppløsning fordi de rammes av en ulykke eller misere som kommer utenfra, er selvsagt noe helt annet.

Anonymkode: 8599f...3bb

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Men hvordan ser dere på disse forhenværende parene etter de har gått fra hverandre? Syns dere det er rart at de fikk så mange barn sammen når de nå er skilt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Syns dere det er rart at de fikk så mange barn sammen når de nå er skilt? 

Nei. De fleste som er skilt, har barn sammen. 

Anonymkode: c57c0...626

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at en av dem eller begge ikke var sympatiske nok til å redde forholdet.

Anonymkode: 88669...30f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Par som har prestert å få tre barn sammen, for så å forlate hverandre fordi de finner ut atk de egentlig ikke «passer sammen», mangler som regel et eller annet grunnleggende når det gjelder innsikt og/eller ansvarlighet. 

Hvordan vet du at "ikke passer sammen" er grunnen til skilsmissen? Hvis feks den ene vil pule på andre mot den andres vilje, er det vel like greit å bli skilt før familien blir blamert. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Tenker at noen gangee er det uhell, noen ganger planlagt. Ønsker søsken for de andre eller ønsker flere barn med samme far. 

Tenker vel egentlig ikke på det. Tenker at så lenge det er det beste for barna er det bra. Må ikke være sammen for å holde fasaden!

Anonymkode: 47677...e16

Skrevet

Jeg og eksen var sammen i 12 år og fikk 3 barn sammen. Forholdet vårt var bra i starten. Vi fikk også barna tidlig. Sexlivet var bra frem til de to siste årene.

Vi var unge da vi ble sammen og utviklet oss i forskjellige retninger dessverre. 

Anonymkode: e19a8...aa7

• Liker 3
Gjest Adobyen
Skrevet

Tenker ikke noe om andre, men hvis jeg MÅ tenke noe, så tenker jeg kanskje at de ikke har fått til en arbeids og ansvarsfordeling, slik at en av dem var utslitt. Hvis de da går fra hverandre og har delt omsorg, vil begge kunne få nødvendig avlastning og egentid.  3-4 barn blir jo en stor familie med rydding, vasking, organisering osv. 

Har ikke barn, så bare antar og tror?

Skrevet

3-4 barn? Da tenker jeg at det var en utfordring forholdet ikke tålte. Barn er hyggelig men det tar svært mye tid. Det betyr at de voksne må ofte hobbyer, egentid og partid for at prosjekt barn/hjem/jobb skal gå opp. 

Anonymkode: e5cc7...04b

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg tenker hvorfor i all verden får man mange barn sammen for deretter å gå fra hverandre? En ting er de som har vært sammen lenge etter at barna ble født og forholdet ikke fungerer etterhvert - men det er jo så mange som går fra hverandre bare et år eller to etter at siste barn er født. Merkelig.

Anonymkode: e06ef...3f6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Men hvordan ser dere på disse forhenværende parene etter de har gått fra hverandre? Syns dere det er rart at de fikk så mange barn sammen når de nå er skilt? 

De har vel ikke planlagt å skille seg når de fikk barna. Vanskelig å sende barna tilbake der de kom fra når man skiller seg.

Merkelig spørsmål. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Tenker det er en privatsak . Å at folk burde «mind their own business « . 

Skrevet

Da hadde jeg ikke hatt noe annet å gjøre på hvis jeg skulle tenkt noe rundt dem. 

Bryr meg ikke. 

Anonymkode: 7f4a2...f9a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvordan vet du at "ikke passer sammen" er grunnen til skilsmissen? Hvis feks den ene vil pule på andre mot den andres vilje, er det vel like greit å bli skilt før familien blir blamert. 

Hvis den ene - etter tre barn - finner ut at nå vil jeg heller pule andre, tenker jeg at begge har gjort en kjempetabbe i valget av partner. Den ene er håpløst naiv/dum og den andre er psykopat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...