AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #21 Del Skrevet 1. mars 2022 Hadde jeg hatt 25k og brukt på ferie, tror jeg ikke jeg har brukt alt på en hytte. Anonymkode: 5b320...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #22 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 18.49): Jeg er skilt og har barna to uker i sommerferien. Det er ingen i min familie som har hytte, dessverre. Nå har jeg fått tilbud om å leie en hytte et veldig idyllisk sted ved havet i to uker for 25 000. Jeg har aldri brukt så mye penger på en ferie før, og er litt i tvil. Jeg har pengene, men føles litt råflott. Samtidig vil jeg ha en opplevelse med barna og en rolig ferie som er en stund på ett sted. Hva tenker dere om summen? Er det helt uhyrlig? Anonymkode: eb806...096 Nei er du sprø? Helt normal pris eller kanskje under det. vi skal snart på årets første ferietur, to uker på gran canaria, koster oss 60.000 ca. Og i sommer blir det mer ferie og hygge, går nok fort en 20.000 da også. så 25.000 for sommerferie må da være veldig innafor så lenge du har råd til det! Kjør på og kos dere! Anonymkode: a1c54...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå