Paradokset Skrevet 7. november 2005 #21 Del Skrevet 7. november 2005 Hvorfor kan du være så sikker på at hun har nevneverdig underhudsfett? Vekten i forhold til høyden ser bra ut, og så lenge hun sier hun ikke har overflødig fett, så.... hva er greia? ← Fordi om hun ikke hadde hatt underhudsfett så vill magemusklene vært (mer)synlige. Alle mennesker har magemuskler - grunnen til at de synes dårlig er fett som ligger over dem. Jeg sier på ingen måte at hun er for tykk(høyde/vekt) - men hun spør jo selv hvordan hun skal få mer definerte magemuskler. "Overflødig fett" er jo en definisjonssak. Hun sier selv at hun er slank, men vil likevel ha mer definerte magemuskler(altså fjerne fett på magen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #22 Del Skrevet 7. november 2005 joda jeg er kraftig overvektig jeg! :---) 160 høy og 51 kg, jeg må på streng diett nå :O ← du vet tydeligvis ikke hva kraftig overvektig er du 51 kg er jo ingenting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. november 2005 #23 Del Skrevet 7. november 2005 Hørt om ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 9. november 2005 #24 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) En trenger ikke trene for å se bra ut! Alle mamacitas er vakre i mine øyne Men hvis ikke, kan jeg da hjelpe deg med å trene! Endret 9. november 2005 av Skauta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. november 2005 #25 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Kan være en ide å ta situps mens du ligger på en sånn stor treningsball (gymball?) med føttene på gulvet og evt holder en vekt på brystet. Litt dårlig forklart men dette kan de vise deg på SATS. Da trener du stabilitet samtidig og får trent hele magen. Og så er pilatesøvelser bra Endret 9. november 2005 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2005 #26 Del Skrevet 9. november 2005 Eventuelt kan du forsøke å ta sit-ups med en vektskive (5kg?) på brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #27 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg tar situps på situpmaskiner Tar bare med meg 15 kg siden jeg ennå er pingle. Er de man holder i håndtak over skuldrene, og pusher til trynet blir rødt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jotunjenta Skrevet 10. november 2005 #28 Del Skrevet 10. november 2005 Den andre magemaskina er også fin. Den hvor du holder i to vertikale pinner foran deg og flytter hele tyngden først til venstre x antall ganger, før du snur setet og flytter til høyre x antall ganger. Ser for meg at dette gjør noe for de skrå magemusklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #29 Del Skrevet 10. november 2005 Jepp den tar jeg og hver gang :D Selv om jeg ikke liker den, føler jeg ikke får den helt til... var visst den 16 jeg får hjelp av trener.. lenge jeg måtte vente egentlig! Men, men! Sunn skal jeg bli og selv om jeg trener alene i dag skal jeg ikke feige ut eller sluntre unna for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomlepung Skrevet 10. november 2005 #30 Del Skrevet 10. november 2005 Et lite tips er at du varierer litt på mageøvelsene. Ikke bare utelukkende kjører en maskin/øvelse på magen uke etter uke. Prøv f.eks. å ta situps hvor du tar å toucher høyere kne med venstre albue og vice verca for høyere. Er finnes en drøss av variasjoner, så det er bare å utnytte dem. Variasjon i øvelsene man har på treninga er etter min erfaring hva som gir meg en god, sterk og stabil framgang... kombinert med kost, hvile og andre elementer. Men husk... selv om man trener ofte og hardt, så er det lov å "leve" fordet... ikke bli helt fanatiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #31 Del Skrevet 10. november 2005 Så klart! Jeg har spist sjokolade så det svir i dag og trent :D Jeg er en nøytral usunn treningsnarkoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå