Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Tidligere i februar søkte jeg på utlyst stilling som konduktøraspirant og har nå blitt kalt inn på intervju. Dette er noe jeg har skikkelig lyst til å få til så jeg lurer på om noen her har vært i gjennom denne prosessen? Kanskje du vil fortelle litt om hva som skal skje på selve intervjuet og hva jeg kan forvente å komme til.

Jeg kjente jeg ble litt nervøs og vil så gjerne gi mitt beste.

Håper på svar🤞🏼

Anonymkode: 03573...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i alle fall godt betalt til å være en så pass "enkel" jobb! 652 000 i året står det på Utdanning.no. Sikkert fordi det er en del ukurante arbeidstider inkludert i den jobben. 

Lykke til! Håper du får jobben! 

Anonymkode: 77f0f...e6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 18.32):

Heisann.

Tidligere i februar søkte jeg på utlyst stilling som konduktøraspirant og har nå blitt kalt inn på intervju. Dette er noe jeg har skikkelig lyst til å få til så jeg lurer på om noen her har vært i gjennom denne prosessen? Kanskje du vil fortelle litt om hva som skal skje på selve intervjuet og hva jeg kan forvente å komme til.

Håper på svar🤞🏼

Åååå så heldig du er. Jeg har også søkt men har ikke hørt noen ting så langt. Kanskje testene ikke gikk så bra 😥

Anonymkode: 74c12...373

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 18.40):

Det er i alle fall godt betalt til å være en så pass "enkel" jobb! 652 000 i året står det på Utdanning.no. Sikkert fordi det er en del ukurante arbeidstider inkludert i den jobben. 

Enkel og enkel, det kommer litt an på hvordan du ser det. Mange dager er enkle. Men som konduktør har du ansvaret for sikkerheten på toget, og må feks håndtere fulle, vanskelige eller syke reisende. I tillegg har du mye ansvar hvis det for eksempel skulle skje en ulykke eller noe annet uforutsett. Så du skal takle litt av hvert! 

Ellers er det en mye ukurante arbeidstider som selvsagt påvirker lønn. 

Anonymkode: ea816...e78

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet
On 2/28/2022 at 6:32 PM, AnonymBruker said:

Heisann.

Håper på svar🤞🏼

Hei!

Vil du fortelle litt om hvordan intervjuet ditt var, og hva du måtte gjøre/svare på? Jeg skal på intervju til uka og lurer på hva jeg kan forvente når det skal vare i 1.5 time ☺️ 

Noen har nevnt at det er gruppeintervju, mens andre har hatt intervju alene? Det har også vært nevnt at man gjennomfører noen tester på intervjuet også, i tillegg til de man gjorde hjemme. 

Håper du har mulighet til å svare meg!

Skrevet

Jeg skal på intervju imorgen og vil også gjerne høre om hvordan intervjuet ditt og prosessen videre var 🙏🏻

Anonymkode: 977cf...52c

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal på intervju imorgen og vil også gjerne høre om hvordan intervjuet ditt og prosessen videre var 🙏🏻

Anonymkode: 977cf...52c

Masse lykke til i morgen, kanskje vi sender opp i samme klasse! 👏🏻

Hadde satt stor pris på om du ville dele hva som skjedde i intervjuet ditt, etter du er ferdig i morgen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 18.40):

Enkel og enkel. Jeg reiser med tog ofte og har sett hva de opplever som jeg er utrolig glad jeg slipper. Jeg er kjempeglad de alltid er der når jeg tar tog hjem sent på kvelden. Da tar jeg heller toget fremfor t-banen.

Det var ikke så lenge siden jeg så en utførte HLR på en som lå livløs på toget. 

Anonymkode: adc51...874

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Er

Endret av magnus_nyg@hotmail

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...