Gå til innhold

Sånn fargerik støvkost, fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker vi hadde sånn hjemme når jeg var barn. Men er de noe bra? Trenger noe å tørke støv med der jeg slipper å flytte og ta ned alt mulig, bokstavelig bare feie over.

Anonymkode: 01334...7f8

Skrevet

De funker sånn relativt. Med andre ord, jeg bruker den jevnlig til å få ned støv fra hyller, bokhyller, over vinduskarmer mm, men jeg må gå over med støvklut også, noe jeg da gjør kanskje 1 av 5 ganger istedenfor hver gang

Skrevet

Jeg bruker engangs-støvtørker. Samme prinsipp, bare at jeg kaster de når de er «skitne» etter en tids bruk. De fungerer veldig bra. Jeg tørker over med fuktig klut etterpå for å få med alt. Men de er rimelig geniale til bilder, tv-skjerm etc. bruker også en på badet til toalettet. (Kun under og «utenpå» for å ta støvet som legger seg i kroker. Har aldri mer måtte ha storsjau for å fjerne støv fra toalettet! Har prøvd de fargerike som du snakker om, funker fjell de også, men jeg foretrekker «engangs» slik at jeg slipper å «spare» på gammelt støv.

Anonymkode: 5cd3e...105

Skrevet (endret)

Jeg bruker sånn engangs-støvmopper, merket er Swiffer. Kjøpte min hos Oda, men tror de har den på Rema og Clas Ohlson osv også. Veldig praktisk. Bare å feie over alt av hyller og ting, og den suger til seg støvet uten at man behøver å flytte på noe. Når man er ferdig, drar man støvmoppen av og kaster den, og beholder håndtaket til neste støvtørking (da man setter på en ny støvmopp). Man får kjøpt sånn start-kit, og så refill-pakker til senere.

Sånn ser den ut i pakke/emballasje:

4dc160f6-a4c7-41fa-b236-59964365c129.jpe

Endret av Million
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...