Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg var på alternativmessa her i Tromsø i går. Det var veldig mye spennende å se, og selvfølgelig måtte meg prøve noe i år også. I fjor var jeg hos astrolog, og i år ble jeg spådd i handa. Er det flere som har prøvd dette? Timen min varte bare 15 minutter, så det var jo begrenset hva som kom fram, men har i det minste med meg håndavtrykkene hjem. Noen som vet om linker til sider der jeg kan tyde litt selv? Han sa veldig mye som stemte om meg, det meste faktisk, mest spennende var det å høre om framtida mi; jeg blir etablert i 26-årsalderen og jeg får enten to døtre eller en datter og en feminin sønn Det samme sa faktisk astrologen i fjor. Forøvrig så sa han at jeg var en individualist og en særing, og at jeg hadde samme mønster inni handa når det gjaldt intelligens som Einstein :oops: Mye å leve opp til, med andre ord.. Andre som har prøvd dette? Syns det var morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei! Jeg var på messa i Tromsø, og så at det var mange som tok håndanalyse. Han som var der tar privat i byen, men da må du betale langt mer enn hva tilfellet var på messen. Der fikk du bare 15 minutter, privat går over en halvtime. Da får du mye mer informasjon, samt at denne informasjonen snakkes inn på kassett som du får med deg hjem og kan høre på i fred og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ja, fikk med meg det, men fattig student som jeg er så driter jeg ikke akkurat penger. Syns forresten det er så mye fokusering på penger på alternativmessa, de virker ikke velmenende med det de gjør, heller grådig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå