Gå til innhold

Gave til ei som blir 16...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen av dere her inne kan hjelpe meg litt. skal kjøpe en gave til ei jente som blir 16 år, men har ikke peiling på hva. hun ønsker seg heller ingen ting, og har ingen spesielle hobbyer som jeg kommer på. hva liker jenter på 16, hva blir de glad for?

Håper på noen gode tips.

:icon_smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KLÆR KLÆR OG ATTER KLÆR, eller: sminke, gavekort på klesbutikk....

Skrevet
Gavekort på H&M slår aldri feil

:Nikke:

Da kan hun velge mellom klær, smykker, sminke, tilbehør.

Dersom du ikke har lyst til å gi gavekort så gi noe fra H&M. Dersom det ikke faller i smak så er det lett for henne å bytte og finne noe hun liker.

Skrevet

Hva er hun interessert i, da? Hva slags skole går hun på? Jeg er nemlig så kjip at jeg vil foreslå å kjøpe en skikkelig god ordbok (engelsk-engelsk, eller tospråklig, lodd stemningen først), og i tillegg kan du kjøpe en liten ting på f.eks parfymeri.

Skrevet
Hva er hun interessert i, da? Hva slags skole går hun på? Jeg er nemlig så kjip at jeg vil foreslå å kjøpe en skikkelig god ordbok (engelsk-engelsk, eller tospråklig, lodd stemningen først), og i tillegg kan du kjøpe en liten ting på f.eks parfymeri.

Elphaba: Ja, da er du kjip ;)

Neida, det kan sikkert funke for noen det (jeg hadde blitt glad for det, men jeg er litt rar jeg og da).

Men sånn for majoriteten av 16-årige jenter er nok ikke ordbok det som står høyest. Selv om det utvilsomt er nyttig, og en flott og dyr gave (for man bør jo da kjøpe en ordentlig en)

Skrevet

Nå skal jeg rope om "personangrep" ;) Neida, men jeg kjøpte faktisk akkurat det til ei jente som fylte 16, men med skikkelig parfyme i tillegg, og det ble tatt godt imot. Jeg tror ikke hun løy, engang.

Skrevet

Hehe, tenkte faktisk det mens jeg skrev innlegget - for jeg hadde nettopp vært i tråden om "hvordan få et bedre forum" ;)

Søsteren min er 13, og hun spurte om å få låne en ordbok av meg til uken. Men jeg 3 stykker og har kjøpt en av de bedre nå nylig, så hun ble veldig glad da jeg sa hun kunne få den :) Så ordbok er ikke heeeeelt på jordet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...