Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Finnes det i det hele tatt noen som er 35 år gammel og bor alene? Jeg kjenner ingen andre enn meg, og synes det er så fryktelig leir. Hvor er det man kan møte noen? Jeg har en god og sosial jobb , mange venner og god familie. Så bør tenke jeg er heldig, men alle rundt meg er lykkelige i parforhold. Og om de har blitt single (slik jeg ble for 3 år siden), så finner de noen med en gang. 

Anonymkode: c1cd6...d67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33, bor alene og er helt sikker på at jeg kommer til å gjøre det om to år og. Du skriver at du har hatt et forhold. Jeg har alltid vært singel og bodd alene siden jeg flyttet fra barndomshjemmet for snart 16 år siden. 

Anonymkode: f6879...692

Skrevet

44 år, bor alene, vært singel siden 1999🙈. Så jeg er rimelig sikker på at jeg er det om 2 år også. Men det skal sies at jeg trives med det. 

Anonymkode: 55716...945

• Liker 1
Skrevet

45 år, aleine og singel hele  livet. Hadde moglegheit over 4 år med den store kjærligheten, som jeg skuslet bort. Av personlege tanker…medavhengihet. Vil angre på det livet ut

Anonymkode: 451ed...c44

Skrevet

Jeg var nesten 35 da jeg traff drømmemannen. Hadde da vært singel i 4 år og nesten gitt opp håpet på å treffe en bra mann. Men så dukket han opp en dag og det var full klaff 😊 

Jeg trodde ikke noen kunne finne meg attraktiv, eller at jeg kunne forelske meg igjen. Følte alle hadde noen utenom meg, og at jeg kom til å være alene resten av livet. 

Heldigvis ser det ikke sånn ut nå. Og jeg tenker sånn at når jeg kunne treffe noen så kan alle 😂

Anonymkode: e53b1...fd7

Skrevet

Forstår ikke hva som er så ille å bo alene litt. JEg gidder ikke være i forhold om jeg ikke virkelig er forelsket i noen. Og bo sammen, det er hvertfall noe som tar tid. Trives godt jeg, ser ikke problemet.

Anonymkode: 6913b...4f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei.

Finnes det i det hele tatt noen som er 35 år gammel og bor alene? Jeg kjenner ingen andre enn meg, og synes det er så fryktelig leir. Hvor er det man kan møte noen? Jeg har en god og sosial jobb , mange venner og god familie. Så bør tenke jeg er heldig, men alle rundt meg er lykkelige i parforhold. Og om de har blitt single (slik jeg ble for 3 år siden), så finner de noen med en gang. 

Jeg er 42 og bor aleine. Hadde en ektemann da jeg var 35, men det funka ikke mellom oss. Nå har jeg kjæreste men vi bor foreløpig ikke sammen. Bor med kjæledyret mitt.

Jeg møtte kjærsten via Fetlife da jeg var 39. Vi snakka der før vi møttes, og jeg visste ikke en gang hvordan han så ut. Det tar såklart tid å bli ordentlig godt kjent, men vi har brukt den tida til å gå dypt. Både om fetisjer og andre ting.

Søstera mi har vært singel i 2+ år. Hun er fortsatt lei seg over bruddet med eksen. Derfor finner hun ikke en ny mann. Hun har som deg jobb og venner og bra famile. Jeg tror hun finner noen når hun utlyser at hun er klar...

Anonymkode: 9f8d9...301

AnonymBruker
Skrevet

kjenner noen på 33 som er singel og fortsat bor hjemme hos moren 😮

Anonymkode: 8d4a7...346

AnonymBruker
Skrevet

46 år her, singel, ingen barn, bor alene.

Anonymkode: 7d8f8...c30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

kjenner noen på 33 som er singel og fortsat bor hjemme hos moren 😮

Anonymkode: 8d4a7...346

Jeg er 40 og bor fortsatt hjemme hos mamma. Har aldri hatt kjæreste heller. Vanskelig når man har angst og vonde og negative tanker om seg selv. 

Anonymkode: 56948...d72

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er 42 og bor aleine. Hadde en ektemann da jeg var 35, men det funka ikke mellom oss. Nå har jeg kjæreste men vi bor foreløpig ikke sammen. Bor med kjæledyret mitt.

Jeg møtte kjærsten via Fetlife da jeg var 39. Vi snakka der før vi møttes, og jeg visste ikke en gang hvordan han så ut. Det tar såklart tid å bli ordentlig godt kjent, men vi har brukt den tida til å gå dypt. Både om fetisjer og andre ting.

Søstera mi har vært singel i 2+ år. Hun er fortsatt lei seg over bruddet med eksen. Derfor finner hun ikke en ny mann. Hun har som deg jobb og venner og bra famile. Jeg tror hun finner noen når hun utlyser at hun er klar...

Hvordan tiltrekker man seg en mann? Hvordan bli attraktiv og god nok? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan tiltrekker man seg en mann? Hvordan bli attraktiv og god nok? 

Hm, jeg tror ikke det handler om å bli god nok/attraktiv nok, men å finne en riktig match. 

Siden jeg liker bdsm/fetisj lagde jeg meg rett og slett en profil som sa hva jeg var opptatt av, og håpte å treffe på en som matcha meg på det med mer. Var heldig og traff på en som jeg likte profilen veldig godt til, og begynte å snakke med ham over nett. Vi hadde flere felles interesser i tillegg til denne fetisjen. Det var veldig spennende at vi delte interessen, samtidig som det også var en partner-/vennskapskjemi der. 

Jeg tror enten man møtes live eller på nett, så er det viktig å være tydelig på hvem man er og hva man vil. Det gjør det lettere å møte andre som også vet hva de ser etter. Jeg har venner som blei sammen fordi begge var interessert i dans, bondegård eller musikk. 

Da vi møttes på daten, tenkte jeg ikke på om noen av oss var god nok, men om vi hadde en felles prat, kjemi og en trygghet i lag. Og de forskjellige tingene vi hadde til felles, om vi kunne bygge et felleskap. Jeg håpte jeg var det han så etter, og at han var noe for meg.

Være renslig, vennlig, i godt humør og nysgjerrig tror jeg man kommer langt med. Og så gjelder det jo å komme i kontakt med rett mann, da. Stille krav til ham også. Kanskje på utseendet, men ihvertfall personlighet og interesser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei.

...man vet aldri om parforholdene er lykkelige, mange sliter, har det tungt, og trist, men det vises aldri til verden utenom. Alle trodde mitt forhold var perfekt...alle trodde min søster og hennes x var drømmeparet...de ante ikke alle problemene som foregikk og all dritten som skjedde bak lukkede dører...så nei, tviler på at alle de rundt deg er i lykkelige parfohold, det ser bare sånn ut, men er ganske sikker på at mange har sine vanskeligheter og ting skjer som ingen andre får høre om...

Anonymkode: 736e0...581

• Liker 3
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Finnes det i det hele tatt noen som er 35 år gammel og bor alene?

Jeg er litt eldre enn deg men bor også alene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er noen år eldre enn deg og har kjæreste og samboer nå, men var singel da jeg var på din alder. Det er lettere sagt enn gjort, men jeg tror det handler om å trives i eget selskap, finne ut hva som gleder deg og leve litt deretter og ikke stresse med å få kjæreste.  Jeg hadde det fint som singel også, men møtte en som beriket livet mitt ytterligere. Og ja, flotte folk i alle aldre er singl og bor alene, det er ikke noe rart med det. 

Anonymkode: 9ccd8...7cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da fryktelig mange som bor alene midt i tredveåra..? 

Jeg kjenner mange, både kvinner og menn. 

Jeg bodde alene til jeg var 35, da fikk jeg samboer for første gang i mitt liv. 

Jeg elsket å bo alene, jeg da, og var redd for å bli samboer.. 

Anonymkode: 4801a...f34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lillebroren min på 35 er singel, har aldri offisielt hatt kjæreste, men har dametekke. Dvs han dater mye, men det blir aldri noe i lengden. Han skjønner ikke selv hvorfor det aldri blir mer seriøst med de han dater, men vi rundt har jo noen teorier. Det er absolutt ikkje noe galt med ham, men kanskje approachen til det motsatte kjønn.

Uansett, det er nok av andre single på 35. Og det er nok av folk i forhold som egentlig ikke har det så greit i forholdene sine. Skilsmissene kommer jo gjerne i 30- og 40- årene, så det er ikke sånn at alle er i forhold hele tiden. Du må bare vite hvor du skal kikke etter potensielle partnere. Hadde jeg vært singel, hadde jeg sannsynligvis funnet ny type via turvenn.no eller fjelltid.no.

Anonymkode: 040dd...a53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En i familien er 38 år, singel og bor alene. Har aldri hatt kjæreste (som jeg vet om i alle fall). Vedkommende er smart, ser bra ut, ressurssterk, hyggelig, omsorgsfull og har uttrykt at hen ønsker kjæreste. Men så har det bare aldri blitt noe av.

Jeg har selv tenkt at vedkommende kanskje er for kresen, eller at det er vanskelig å finne en kjæreste med tilsvarende verdier e.l. Men jeg vet ikke. Etter at jeg ble voksen og fikk "voksenjobb" blir jeg jo stadig overrasket over hvilke idioter som er gift, så at ikke mitt familiemedlem skulle finne noen der ute er en gåte :fnise:

Anonymkode: 38fdf...4e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv gift men de nærmeste vennenene jeg har er alle "evige" single. Det kan være noen flørter på gang men aldri noen det blir noe seriøst med. Aldersgruppe er fra 33 til 42. Jeg tror selv det fint er mulig å finne kjærligheten i midten av 30 årene så det handler vel mer om hvor aktiv man er for å finne noen, sosial, og hvem man velger å bruke tiden sin på , osv.

Anonymkode: 4f20a...13a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...