AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Min mann har fått påvist corona for noen dager siden. Jeg har ikke blitt syk enda, men jeg regner med jeg blir det snart. EL er i dag eller i morgen og min mann er ikke spesielt syk.. bør vi prøve på denne EL eller vente? Noen som har lest noe om effekter av corona tidlig i svangerskap eller har noen erfaringer? Vi hadde en sen SA i januar og er keen på å prøve igjen.. Anonymkode: 1ff76...9c4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Det eneste negative kan vel være at EL blir forsinka (ble det med meg), så kjør på! 😊 Anonymkode: 9a598...c3c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Vi hadde begge corona for to uker siden, og jeg har eggløsning i dag. Ikke optimalt, da han fra før av har dårlige svømmere. Nå er det sikkert helt dødt, siden han har hatt feber.. Men vi tenker å forsøke likevel. Man vet jo aldri! Anonymkode: 9e376...0d8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi hadde begge corona for to uker siden, og jeg har eggløsning i dag. Ikke optimalt, da han fra før av har dårlige svømmere. Nå er det sikkert helt dødt, siden han har hatt feber.. Men vi tenker å forsøke likevel. Man vet jo aldri! Anonymkode: 9e376...0d8 Lykke til! Anonymkode: 1ff76...9c4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #5 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det eneste negative kan vel være at EL blir forsinka (ble det med meg), så kjør på! 😊 Anonymkode: 9a598...c3c Ville du ikke vært bekymret for å prøve mens en har corona? Jeg klarer ikke å finne noe på om det ikke er anbefalt eller hva. Mulig jeg overtenker her Anonymkode: 1ff76...9c4
miamiamia Skrevet 1. mars 2022 #6 Skrevet 1. mars 2022 Jeg tenker at det har ingenting å si. Fester det seg ikke så fester det seg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #7 Skrevet 1. mars 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Ville du ikke vært bekymret for å prøve mens en har corona? Jeg klarer ikke å finne noe på om det ikke er anbefalt eller hva. Mulig jeg overtenker her Anonymkode: 1ff76...9c4 Nei ikke i det hele tatt! 😊 Anonymkode: 9a598...c3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå