Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har fått påvist corona for noen dager siden. Jeg har ikke blitt syk enda, men jeg regner med jeg blir det snart. EL er i dag eller i morgen og min mann er ikke spesielt syk.. bør vi prøve på denne EL eller vente? Noen som har lest noe om effekter av corona tidlig i svangerskap eller har noen erfaringer? Vi hadde en sen SA i januar og er keen på å prøve igjen.. 

Anonymkode: 1ff76...9c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste negative kan vel være at EL blir forsinka (ble det med meg), så kjør på! 😊

Anonymkode: 9a598...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde begge corona for to uker siden, og jeg har eggløsning i dag. Ikke optimalt, da han fra før av har dårlige svømmere. Nå er det sikkert helt dødt, siden han har hatt feber.. Men vi tenker å forsøke likevel. Man vet jo aldri!

Anonymkode: 9e376...0d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi hadde begge corona for to uker siden, og jeg har eggløsning i dag. Ikke optimalt, da han fra før av har dårlige svømmere. Nå er det sikkert helt dødt, siden han har hatt feber.. Men vi tenker å forsøke likevel. Man vet jo aldri!

Anonymkode: 9e376...0d8

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det eneste negative kan vel være at EL blir forsinka (ble det med meg), så kjør på! 😊

Ville du ikke vært bekymret for å prøve mens en har corona? Jeg klarer ikke å finne noe på om det ikke er anbefalt eller hva. Mulig jeg overtenker her

Skrevet

Jeg tenker at det har ingenting å si. Fester det seg ikke så fester det seg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ville du ikke vært bekymret for å prøve mens en har corona? Jeg klarer ikke å finne noe på om det ikke er anbefalt eller hva. Mulig jeg overtenker her

Nei ikke i det hele tatt! 😊 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...