AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Nå som det er krig i vår nærhet, så får jeg veldig dårlig samvittighet for å være veldih opptatt av TV-programmer. Flere som har det slik? Anonymkode: 40284...93e
Mezzosoprena Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå som det er krig i vår nærhet, så får jeg veldig dårlig samvittighet for å være veldih opptatt av TV-programmer. Flere som har det slik? Anonymkode: 40284...93e Nei? Jeg klarer fint å ha medfølelse med de som rammes av krigen, men samtidig fortsette med mitt eget liv som vanlig! 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Nå som det er krig i vår nærhet, så får jeg veldig dårlig samvittighet for å være veldih opptatt av TV-programmer. Flere som har det slik? Anonymkode: 40284...93e Nei Anonymkode: ee6bc...15e
Million Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Nei, det har jeg ikke tenkt å få dårlig samvittighet over. Jeg er mer opptatt av pc-en min enn tv-en da, men det blir noe av det samme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå