Emilie88 Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Meg og samboer har et dilemma. Kort fortalt: min far har sagt opp leie leiligheten, flytter inn i ny leilighet i dag. Han fikk korona på torsdag. Vi skal hjelpe han med seng inn. Kun dette. Oppholdt oss med munnbind og avstand i går et kvarter. Hvor stor er sjansen for å bli smitta? Hvor mye avstand må vi holde.? Vi har ikke noe valg.
Emilie88 Skrevet 28. februar 2022 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2022 Leilighet som han har kjøpt. Med heis og alt. Vi kan ikke utsette det. Datoen er i dag. Innflyttingsdagen er her...
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Hadde brukt munnbind og holdt avstand. Selv hadde jeg ikke vært bekymret for å bli smittet.
Mezzosoprena Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Emilie88 skrev (4 minutter siden): Meg og samboer har et dilemma. Kort fortalt: min far har sagt opp leie leiligheten, flytter inn i ny leilighet i dag. Han fikk korona på torsdag. Vi skal hjelpe han med seng inn. Kun dette. Oppholdt oss med munnbind og avstand i går et kvarter. Hvor stor er sjansen for å bli smitta? Hvor mye avstand må vi holde.? Vi har ikke noe valg. Dette hadde jeg gjennomført uten problemer - veldig lite smittefare når man bare passer seg litt sånn som du beskriver at dere skal gjøre! 3
Ellinl Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Munnbind og hansker, så er det ganske safe. Men iogmed at det har gått 4 dager, så skal han ikke være så smittsom lengre. Om han ikke har feber enda da.
GammelKaktus Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Nå vandrer jo folk med korona fritt så jeg tenker at om dere alle har munnbind på så er dere nok sikrere under flytting enn ellers.
Rhodiola Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg