AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Jeg får vanligvis utbetaling av AAP presis 15:45, men i dag har jeg altså fått nada. Fylte ut meldekortet til samme tid som vanlig og har dobbeltsjekket at det er riktig. Er det andre som opplever forsinkelser i dag? Blir så vanvittig stresset når ting ikke går som det skal - ser for meg endeløse samtaler med NAV der «noe» mangler eller en frist har utløpt og det vil ta evigheter å ordne opp i. Jeg er fremdeles innenfor vedtaksdato, men hvem vet. Får sjekke i morgen. Har bare så lav toleranse for sånt når jeg samtidig skal være på sykehus, ha smerter og er avhengig av en noenlunde ok dag for å klare å snakke med de. Ikke minst å måtte nøste i hvor det har gått feil… Anonymkode: 750f5...239
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Fikk det nuh Anonymkode: e6a7d...bb3 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk det nuh Anonymkode: e6a7d...bb3 Takk for svar, da er forhåpentligvis mine rett rundt hjørnet også. Flaut å gå fra full jobb til fullstendig å freake ut over noe sånt, men sånn er det 🙈 Anonymkode: 750f5...239
Mokkilokki Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar, da er forhåpentligvis mine rett rundt hjørnet også. Flaut å gå fra full jobb til fullstendig å freake ut over noe sånt, men sånn er det 🙈 Anonymkode: 750f5...239 Har du sjekket inne på Nav og ditt nav? Der står det utbetalingsdato for deg.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Det kan ta TRE (!) virkedager før pengene er på konto. Ingen grunn til å få panikk før onsdag til samme tid. DA kan du ringe Nav kontaktsenter torsdag morgen. Det står klart og tydelig på nav.no at pengene kommer innen TRE VIRKEDAGER. Husk til neste gang at pengene skal vare t.o.m onsdag 2 uker senere. At pengene pleier å komme mandag er en service, ikke noe du kan forvente. Anonymkode: ef644...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar, da er forhåpentligvis mine rett rundt hjørnet også. Flaut å gå fra full jobb til fullstendig å freake ut over noe sånt, men sånn er det 🙈 Anonymkode: 750f5...239 Det kan være banken som har forsinket utbetaling. Samtidig så skal man beregne at det KAN ta tre virkedager, så å freake den første dagen er ikke noe poeng, hadde du kontaktet nav ville du nok fått samme beskjed on utbetalingstid Anonymkode: e6a7d...bb3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 Takk for svar, alle, det har kommet nå. Siden det vanligvis kommer nøyaktig til samme tid, omtrent på sekundet, så kom «worst case» scenarioene trillende på en snor. Min erfaring er at når det først er noe som skjærer seg så skjærer det seg skikkelig, og aldri i livet om man får beskjed på forhånd. Nå kan jeg puste igjen 🙂 Anonymkode: 750f5...239 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 Det kommer ikke vanligvis til samme tid. Jeg har opplevd å få det kl 11, 14 og 16. varierer. Anonymkode: 2661f...3fb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk for svar, alle, det har kommet nå. Siden det vanligvis kommer nøyaktig til samme tid, omtrent på sekundet, så kom «worst case» scenarioene trillende på en snor. Min erfaring er at når det først er noe som skjærer seg så skjærer det seg skikkelig, og aldri i livet om man får beskjed på forhånd. Nå kan jeg puste igjen 🙂 Anonymkode: 750f5...239 Kjenner så veldig igjen dette. Kjenner angsten kommer snikende hvis det er forsinket. Får frykt for at jeg har gjort noe galt og vedtaket trukket tilbake. Godt at det ikke var noe galt da, og at pengene er på plass Anonymkode: 43eaa...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå