Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #1 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Bor i Oslo og har Hafslund nå (de leverer til jeg har bestemt meg hvilken leverandør jeg vil ha). Hvilken bør jeg velge? Og hva slags? Er jo sånn "variabel" og spotpris og sånn Endret 27. oktober 2005 av Frysepulver
Gjest Kaffegjesten Skrevet 27. oktober 2005 #2 Skrevet 27. oktober 2005 Det du da gjør er å gå inn her og sjekker. Ved å bruke linken i nederste hjørne til høyree kan du legge inn forskjellig leverandører og se hvilke som er billigst over tid. Du kan også sjekke her også for å se om du bør velge fastpris, spot eller variabel strømpris. For noen kan også 1 eller flerårs kontrakter være lønnsomt, om enn kanskje dristig. Ditt valg - lykke til
Smørblomsten Skrevet 27. oktober 2005 #3 Skrevet 27. oktober 2005 Det du da gjør er å gå inn her og sjekker. Ved å bruke linken i nederste hjørne til høyree kan du legge inn forskjellig leverandører og se hvilke som er billigst over tid. Du kan også sjekke her også for å se om du bør velge fastpris, spot eller variabel strømpris. For noen kan også 1 eller flerårs kontrakter være lønnsomt, om enn kanskje dristig. Ditt valg - lykke til ← Takk for 2 gode linker! Jeg har TotalEnergi og er fornøyd med dem
Arkana Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 Vi har spottprisavtale hos Telinet og er veldig fornøyd med det.
Gjest Hæ??? Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Vi har spottprisavtale hos Telinet og er veldig fornøyd med det. ← Telinet har da ikke spotprisavtaler? Mente du variabel?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 Vi har Trondheim Energi, vi - ser ikke ut til å være det lureste valget....
Gjest lurven Skrevet 28. oktober 2005 #7 Skrevet 28. oktober 2005 bruker fjordkraft, er fornøyd med de
Gjest GreenSky Skrevet 28. oktober 2005 #8 Skrevet 28. oktober 2005 Bruker B2C eller noe sånt. Får regning hver måned, så langt har forbruket ligget på +/- 200 kr mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå