AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Hei. For ca 8 uker siden hadde jeg en MA I uke 15. i dag tok jeg en ny graviditetstest. Jeg har så lyst til å bli gravid på nytt, så lurer veldig på om det er jeg som ser syner (overdriver og lurer hjernen min) eller om det faktisk er to streker på den blå testen? Vet at det kan være skyggestreker, eller at jeg bare lurer hjernen min fordi jeg veldig gjerne vil at den skal være positiv. Anonymkode: 3ec20...285
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Ser noe på begge! Har du hatt negativ test siden MA? Tenker om det kanskje kan være rester? Anonymkode: bde91...587
Heiheigra Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 (endret) . Endret 28. februar 2022 av Heiheigra
Heiheigra Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ser noe på begge! Har du hatt negativ test siden MA? Tenker om det kanskje kan være rester? Anonymkode: bde91...587 Ja, har vært en omfattende prosess og ende til slutt opp med innleggelse på Ullevål sykehus i 1 uke. Tok ny graviditetstest når jeg kom hjem for å sjekke at HCG var ute av kroppen og det var det. Har også tatt eggløsningstester og hatt sex de dagene som vi har skullet i følge testen! Synes bare det er så rart at rfsu testene viser negativt. Samtidig kan jeg IKKE være langt på vei i det hele tatt. klarer bare ikke håpe for mye. Er så redd for å bli skuffa (er forresten meg som har skrevet det første, vet bare ikke hvordan jeg gjør meg anonym og ikke - første gang her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå