Gå til innhold

Han sextet jenter, jeg ble fingret av en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en liten stund tilbake siden dro jeg på ferie. Mens jeg var på ferie oppsto det konflikter mellom meg og samboeren min, som førte til at han blokkerte meg midt på natten når vi begge var ute på byen. I min fortvilelse drakk jeg mer en jeg skulle gjort, noe jeg tenkte var trygt fordi en homofil venn av venninna mi skulle passe på meg. Fant ut etterhvert at han ikke var homofil, og jeg endte opp på nach der, som igjen førte til at han fingret meg. Jeg husker nesten ingenting av hva som skjedde, men ble veldig stresset og dro hjem etter fingringen. Tiden frem til jeg kom hjem fra ferie var helt forferdelig, jeg angret grovt, og jeg merket jeg var på vei mot panikkangst opp til 4 ganger daglig. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å fortelle samboeren det, for det var uaktuelt for meg å holde noe sånt hemmelig.

Da fortalte han at han har sextet med en jente i høst over mange dager, og over to dager nå mens jeg var på ferie. Jeg ser på det som et stort tillitsbrudd siden han har løyet til meg i et halvt år, selv når jeg har spurt han direkte. I tillegg til dette er dette en "venninne" som han møtte i sommer, sverget på at bare var en venninne og at han aldri har sett på henne som attraktiv. Jeg trodde på han, og hadde ikke noe imot denne venninna. Han har vært avhengig av sexting tidligere, og mener at han har slitt med anger og dårlig samvittighet. Likevel har han feilaktig anklaget meg for utroskap mange ganger siden sommeren. Jeg klarer ikke forstå at han kan ha dårlig samvittighet når han har gjort det bevisst, edru, over flere dager og flere ganger. Jeg vet at jeg aldri kommer til å gjøre noe lignende igjen, fordi jeg virkelig fikk kjent på det, og jeg er sjokkert over meg selv. Han mener han angret i høst, men likevel gjorde han det samme nå mens jeg var på ferie. Han gjør det bare når han er skikkelig sur på meg eller deprimert. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig. Vi må bygge tilliten til hverandre, og jeg holder meg naturligvis unna alkohol. Han tror på at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen, og det har jeg vært villig til å bevise. Likevel føler jeg at det han har gjort er verre, fordi han har gjort det gjentatte ganger, løyet om det, og med noen han sverget på at var kun en venninne. I tillegg har han lagt til andre tidligere ligg og sexte jenter i samme tidsperiode (men slettet dem igjen nå). Det hjelper likevel ikke at han sletter dem, for han har jo gjort det før, men legger dem bare til igjen når han er skikkelig sur på meg og føler trangen til å sexte.

Hva skal vi gjøre? Jeg har en eks som var utro mot meg, og kjenner at det blir så hardt å gå igjennom dette på nytt. Han har veldig lyst til å forsøke å bygge opp tillit, men jeg er mer skeptisk til om det går, fordi han ikke er til å stole på når jeg ikke har kontroll på han og han i tillegg er sur på meg. Jeg tenker mye på at han har skrevet til henne at det hadde vært digg å pule henne, og sendt henne bilder som er ganske like de han har sendt til meg.. Har noen av dere forståelse for sexting avhengigheten? Hvorfor gjør han det? Hvordan kan jeg være sikker på at han stopper med det? Hvordan kan vi bygge opp tilliten når begge har driti seg ut?

Anonymkode: b851f...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp dramaet og vær singel en stund. 

Anonymkode: ae620...b4c

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Oi, wow. Orker du dette?

Han har jo bevist at han higer etter å sexte/være utro.

Føler du noen ganger han provoserer frem en krangel for å kunne rettferdiggjøre for seg selv at han holder på med andre? 

Jeg hadde ikke orka å holde på sånn som dere, way to much drama. 

Anonymkode: 90b78...e3b

• Liker 7
Skrevet

Hva i all verden er "sexet"??? Hatt sex?

Anonymkode: e9068...3db

• Liker 3
Skrevet

Det finnes da andre menn, noen med integritet. Håper du synes du fortjener bedre. 

Anonymkode: 2580a...da0

• Liker 4
Skrevet

Kom deg ut av forholdet. Det der hørest bare rotete og barnslig ut, hvor gamle er dere?

Anonymkode: 07ba3...d71

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sendte meldinger med seksuelt innhold. 

Anonymkode: 3fa78...4c2

• Liker 1
Skrevet

Du sier det jo egentlig mellom linjene selv: du vet ikke om du orker å jobbe med det. Tror ikke at jeg hadde orket det. Han har et mønster som sitter godt, han har jo gjort det mange ganger og tyr til det så snart det butter litt i mot. Hadde ikke klart å stole på at han holdt seg til tekstingen og ikke dro for å pule hun dama på ekte.

Anonymkode: 73302...fe3

• Liker 1
Skrevet

Ofte føler kvinner at følelser og ord er verst mens menn mener fysisk kontakt er verst. Hvis dette gjelder dere kan det være du føler det han gjorde var verst mens han føler det du gjorde var verst. Jeg har ikke noe annet råd enn at begge må forstå hvordan det kunne skje, godta at det har skjedd (man kan ikke gjøre noe med fortiden så det hjelper ikke å kverne på "hvis bare"), så må dere fortsette å trygge hverandre på hvorfor det ikke kan skje igjen. Jeg kan ikke vite om dere kommer til å komme dere gjennom dette, for jeg tror det kan ta lang tid.

Anonymkode: 751ae...7cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For en liten stund tilbake siden dro jeg på ferie. Mens jeg var på ferie oppsto det konflikter mellom meg og samboeren min, som førte til at han blokkerte meg midt på natten når vi begge var ute på byen. I min fortvilelse drakk jeg mer en jeg skulle gjort, noe jeg tenkte var trygt fordi en homofil venn av venninna mi skulle passe på meg. Fant ut etterhvert at han ikke var homofil, og jeg endte opp på nach der, som igjen førte til at han fingret meg. Jeg husker nesten ingenting av hva som skjedde, men ble veldig stresset og dro hjem etter fingringen. Tiden frem til jeg kom hjem fra ferie var helt forferdelig, jeg angret grovt, og jeg merket jeg var på vei mot panikkangst opp til 4 ganger daglig. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å fortelle samboeren det, for det var uaktuelt for meg å holde noe sånt hemmelig.

Da fortalte han at han har sextet med en jente i høst over mange dager, og over to dager nå mens jeg var på ferie. Jeg ser på det som et stort tillitsbrudd siden han har løyet til meg i et halvt år, selv når jeg har spurt han direkte. I tillegg til dette er dette en "venninne" som han møtte i sommer, sverget på at bare var en venninne og at han aldri har sett på henne som attraktiv. Jeg trodde på han, og hadde ikke noe imot denne venninna. Han har vært avhengig av sexting tidligere, og mener at han har slitt med anger og dårlig samvittighet. Likevel har han feilaktig anklaget meg for utroskap mange ganger siden sommeren. Jeg klarer ikke forstå at han kan ha dårlig samvittighet når han har gjort det bevisst, edru, over flere dager og flere ganger. Jeg vet at jeg aldri kommer til å gjøre noe lignende igjen, fordi jeg virkelig fikk kjent på det, og jeg er sjokkert over meg selv. Han mener han angret i høst, men likevel gjorde han det samme nå mens jeg var på ferie. Han gjør det bare når han er skikkelig sur på meg eller deprimert. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig. Vi må bygge tilliten til hverandre, og jeg holder meg naturligvis unna alkohol. Han tror på at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen, og det har jeg vært villig til å bevise. Likevel føler jeg at det han har gjort er verre, fordi han har gjort det gjentatte ganger, løyet om det, og med noen han sverget på at var kun en venninne. I tillegg har han lagt til andre tidligere ligg og sexte jenter i samme tidsperiode (men slettet dem igjen nå). Det hjelper likevel ikke at han sletter dem, for han har jo gjort det før, men legger dem bare til igjen når han er skikkelig sur på meg og føler trangen til å sexte.

Hva skal vi gjøre? Jeg har en eks som var utro mot meg, og kjenner at det blir så hardt å gå igjennom dette på nytt. Han har veldig lyst til å forsøke å bygge opp tillit, men jeg er mer skeptisk til om det går, fordi han ikke er til å stole på når jeg ikke har kontroll på han og han i tillegg er sur på meg. Jeg tenker mye på at han har skrevet til henne at det hadde vært digg å pule henne, og sendt henne bilder som er ganske like de han har sendt til meg.. Har noen av dere forståelse for sexting avhengigheten? Hvorfor gjør han det? Hvordan kan jeg være sikker på at han stopper med det? Hvordan kan vi bygge opp tilliten når begge har driti seg ut?

Anonymkode: b851f...cb7

Tviler på at han greier slutte. 

Men bra du ivertfall har lært av dine feil.

Men tror ikke det forholdet er bra for noen av dere.

men du kan jo prate med han. Spør om han egentlig vil være med deg eller er drit lei, eller om dere skal prøve å fortsette videre uten at det skal være løgner og dritt involvert

Anonymkode: bba32...967

Skrevet

Her er det bare en ting å gjøre, gå videre. Du kaster jo bort tid på et dårlig forhold i stedet for å lete etter en bra fyr der ute.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dropp dramaet og vær singel en stund. 

Anonymkode: ae620...b4c

Vær singel til du blir voksen. Sånne intriger hører hjemme blant tenåringer, ikke voksne mennekser. Ha respekt for både deg selv og han til å forstå at å oppføre seg slik dere begge har gjort ikke hører noe sted hjemme. og definitivt ikke i et forhold.

Anonymkode: 81fc1...481

Skrevet

Det der hadde jeg aldri orket!n Livet er for kort og det finnes så mange bra menn der ute!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

SexTet, sende tekstmeldinger med seksuelt innhold.

Anonymkode: 6b5be...969

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er HELT utrolig at kvinnene i kommentarfeltet her er helt blind for at hun var på ferie og ble fingret av en annen dude, og bryr seg kun om at her er det mannen det er noe galt med. Denne tråden er jo bare nok et bevis på hvor blasert dere er her.

Anonymkode: 69448...81a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har vært utro, han har vært idiot.

Anonymkode: a44d5...7cb

AnonymBruker
Skrevet

Spør du meg så er hele den smørja der så mye drama at jeg ikke skjønner at du gidder. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er HELT utrolig at kvinnene i kommentarfeltet her er helt blind for at hun var på ferie og ble fingret av en annen dude, og bryr seg kun om at her er det mannen det er noe galt med. Denne tråden er jo bare nok et bevis på hvor blasert dere er her.

Anonymkode: 69448...81a

Jeg er enig i at fingringen er verst. 

Anonymkode: 73edc...c40

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...