AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Hei, katten har driti på buksa og den ene sokken min. Kan jeg bare tørke det av og vaske det som vanlig? Det blir jo sittende fast litt bæsj på det, eller løser det seg opp i maskinen? Anonymkode: 141a5...d32
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Jeg ville skylt det godt for hånd i vasken før jeg puttet det i maskinen. For at ikke bæsjerester skal sette lukt i maskinen... kattedritt er ganske potente greier og en lukt man ikke kommer unna. Anonymkode: cede0...949 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville skylt det godt for hånd i vasken før jeg puttet det i maskinen. For at ikke bæsjerester skal sette lukt i maskinen... kattedritt er ganske potente greier og en lukt man ikke kommer unna. Anonymkode: cede0...949 Enig. Kattebæsj er det verste. Anonymkode: 1c1a6...feb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Det går helt fint. Husk, folk vasker tøybleier i vaskemaskinen Tørk av så mye bæsj du klarer. Om du ønsker, kan du legge klærene til bløt i en bøtte først og skylle, men det er ikke nødvendig mtp å få det rent. Har tre unger, så har vasket plenty av ting med bæsj på oppigjennom. Anonymkode: 3e174...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Du kan skylle det i kaldt vann og gå over med «gallesåpe» eller «sitronsåpe» (de har det på barnebutikker og clas ohlson osv). Bruk selve såpestykket og gni på flekken og la ligge vått noen timer. Så kan du hive i maskina på varmeste temp plagget tåler. Anonymkode: ebc35...726
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Jeg hadde lagt det i bløtt av en blanding med vaskepulver og eddik først. Deretter skylt av, for å så vaske som vanlig. Anonymkode: 3fa5c...c29
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 Jeg pleier å skylle av med kaldt vann, spray på flekkefjerner og inn i vaskemaskina Anonymkode: 759f9...5cb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 Takk for svar. Da vasker jeg det først og putter det i maskinen. Våkna opp til en skikkelig stank, men han hadde vært høflig å lagt buksa og sokken over da 😆 Anonymkode: 141a5...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå