Erosrose Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 (endret) Jeg har 4 graviditeter bak meg, 2 abort, og 2 levefødte jenter. Jeg vil teste ut teorien om at eggløsning tester får en sterkere strek enn vanlig i lutefasen ved graviditet. (Dette gjør jeg for min del, og dette er bare min erfaring, jeg er ingen helsepersonell) De syklusene som har endt i mensen så har jeg alltid blenda hvite El tester i lutefasen. Men hver gang jeg er blitt gravid så har det vært en svak strek som holder seg. (Indikasjon for meg at jeg er gravid før positiv test) Idag er jeg 5 dpo og tok første El test (Legger ved bilde. (Den har strek, svak strek) Kommer til å oppdatere hver dag fremmover. Plus symptom liste osv. Om dere vil følge å legge til erfaring så er det bare hyggelig ☺️💕 Jeg lager denne tråden for meg selv, og kanskje noen der ute har nytte av infoen. Om du ikke har noe hyggelig å si, så ikke kommenter, orker ikke troll Endret 28. februar 2022 av Erosrose 1
Erosrose Skrevet 28. februar 2022 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2022 🌼 Erosrose pp1 EL 23feb b3 IKM 9mar 🌼
Erosrose Skrevet 28. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2022 Symptomliste Eggløsnings dag: masse rennende cm, litt murring. Cervix høy, åpen, myk. 1 dpo: murring, cervix høy åpen myk. 2 dpo: murring, cervix høy litt åpen myk. 3 dpo: murring, hodepine, forstoppet, cervix medium litt åpen medium fast. 4 dpo: murring, forstoppet, rare drømmer, cervix medium litt åpen medium fast. 5 dpo: murring, forstoppet, rare livlige drømmer, strek på El test, cervix medium lukket, hard, litt avflatet.
Erosrose Skrevet 28. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2022 Erosrose skrev (13 minutter siden): 🌼 Erosrose pp1 EL 23feb b3 IKM 9mar 🌼 Legg deg gjerne på lista du også 🙌
Erosrose Skrevet 1. mars 2022 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Symptomliste Eggløsnings dag: masse rennende cm, litt murring. Cervix høy, åpen, myk. 1 dpo: murring, cervix høy åpen myk. 2 dpo: murring, cervix høy litt åpen myk. 3 dpo: murring, hodepine, forstoppet, cervix medium høy litt åpen medium fast. 4 dpo: murring, forstoppet, rare drømmer, cervix medium høy litt åpen medium fast. 5 dpo: murring, forstoppet, rare livlige drømmer, strek på El test, cervix medium høy lukket, hard, litt avflatet. 6 dpo: veldig murringer, forstoppet, strek på El test, cervix høy lukket, halsbrann. Veldig fremover bøyd livmortapp på kvelden, medium høyt oppe og lukket. Endret 1. mars 2022 av Erosrose
Erosrose Skrevet 1. mars 2022 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2022 (endret) LH & HCG resultater 🌼 Endret 2. mars 2022 av Erosrose Nye bilder
Erosrose Skrevet 2. mars 2022 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2022 Symptomliste Eggløsnings dag: masse rennende cm, litt murring. Cervix høy, åpen, myk. 1 dpo: murring, cervix høy åpen myk. 2 dpo: murring, cervix høy litt åpen myk. 3 dpo: murring, hodepine, forstoppet, cervix medium høy litt åpen medium fast. 4 dpo: murring, forstoppet, rare drømmer, cervix medium høy litt åpen medium fast. 5 dpo: murring, forstoppet, rare livlige drømmer, strek på El test, cervix medium høy lukket, hard, litt avflatet, kald. 6 dpo: veldig murringer, forstoppet, strek på El test, cervix høy lukket, halsbrann. Veldig fremover bøyd livmortapp på kvelden, medium høyt oppe og lukket. 7 dpo: murringer, forstoppet, strek på El, negativ hcg, fremmover bøyd livmortapp, høy fast og lukket tapp, kald.
Erosrose Skrevet 2. mars 2022 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2022 (endret) . Endret 2. mars 2022 av Erosrose
Erosrose Skrevet 2. mars 2022 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2022 (endret) jeg får ikke lagt inn flere bilder av en eller annen grunn🤔 Endret 2. mars 2022 av Erosrose
Erosrose Skrevet 2. mars 2022 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2022 (endret) 7 dpo kveld:) hcg Endret 2. mars 2022 av Erosrose 1
Erosrose Skrevet 4. mars 2022 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2022 Symptomliste Eggløsnings dag: masse rennende cm, litt murring. Cervix høy, åpen, myk. 1 dpo: murring, cervix høy åpen myk. 2 dpo: murring, cervix høy litt åpen myk. 3 dpo: murring, hodepine, forstoppet, cervix medium høy litt åpen medium fast. 4 dpo: murring, forstoppet, rare drømmer, cervix medium høy litt åpen medium fast. 5 dpo: murring, forstoppet, rare livlige drømmer, strek på El test, cervix medium høy lukket, hard, litt avflatet, kald. 6 dpo: veldig murringer, forstoppet, strek på El test, cervix høy lukket, halsbrann. Veldig fremover bøyd livmortapp på kvelden, medium høyt oppe og lukket. 7 dpo: murringer, forstoppet, strek på El, negativ hcg, fremmover bøyd livmortapp, høy fast og lukket tapp, kald. 8 dpo: murring, strek på El, skygge strek på hcg, fremmover bøyd livmortapp, høy fast og lukket tapp. Oppblåst. 9 dpo: murring, oppblåst, strek på El, skygge på hcg, livmortapp er veldig høyt oppe, lukket, litt fast å litt myk. Ømme pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå