Gå til innhold

Kjønnshår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bryr meg igrunnen ikke så mye om damene har mye/ingen kjønnshår da de fleste damer pleier å være litt "velstelte", men hva med menn.

Jeg liker selv å ha barbert pung og ikke for langt kjønnshår.

Hva synes damer om dette? Bør menn ha barbert pung og trimmet kjønnshår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg "solar", det med å være velstelt bør gjelde begge kjønn... Jeg er mann og trimmer det som trimmes kan. Er det noe som kan være værre enn å måtte bruke jungelkniv for å finne frem i skogen??

Skrevet

:hoho: Barberte punger ser festlig ut! :hoho:

Hår eller ikke hår.. spiller ingen rolle for meg, men jeg synes kanskje at folk skal være litt mer avslappet mht. hårvekst. Det begynner å gå litt vel langt synes jeg.

God hygiene burde jo være naturlig, men hvorfor skal vi absolutt barbere oss over alt? Greit å "trimme" litt altså, men ærlig talt. Har aldri ofret en tanke på mannens hårvekst nedentil jeg!

• Liker 2
Gjest sexysadie
Skrevet

Nix Alt skal bort!

D gjelder kvinner som menn!!

Skrevet

Hår eller ikke hår.. spiller ingen rolle for meg, men jeg synes kanskje at folk skal være litt mer avslappet mht. hårvekst. Det begynner å gå litt vel langt synes jeg.

Jeg må si meg enig med Lea jeg....... det begynner å gå litt vel langt.......... :roll:

• Liker 1
Skrevet

Vel, det har noe å si om mannen har en manke på størrelse med regnskogen nedentil

Var sammen med en mann engang som hadde ekstremt mye hår nedentil. Det førte til at når han skulle ligge inntil meg om natta ( ligge i såkaldt skje stilling) klødde det sånn på rumpa og nedover lårene at jeg holdt på å bli gaaaaal :hoho:

Greit og trimme bort det verste syntes nå jeg da.. Mannfolk ( de fleste) vil gjerne at vi skal være så velstelte der nede hvorfor ikke ha de samme forventningene??? :)

Skrevet
Det førte til at når han skulle ligge inntil meg om natta ( ligge i såkaldt skje stilling) klødde det sånn på rumpa og nedover lårene at jeg holdt på å bli gaaaaal

Been there, done that.

Kjøpte ham heldekkende pyjamas i julegave. :lol:

Skrevet

Kan jo bli litt VEL mye hår da,ække så digg med hår i munnen ass :ler:

Skrevet

Først når folk barberer seg også oppå hodet, kan dere blir troverdige i "hår-hatet" deres.

Men der er det visst så innmari viktig å HA hår, kan noen forklare hvorfor hår ikke er ekkelt på hodet?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ingen debatt som klarer å mobilisere så mange fjortiser som en hår-debatt. Jeg er enig med noen lenger opp, dette går over stokk og stein! Vanlig hygiene, og litt utseendemotivert hårfjerning i badesesongen, pluss noe stussing av lengden ellers, klarer seg lenge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er da ikke bare fjortiser som er opptatt av kjønnshår ...

Min mann og jeg nærmer oss 50, og vi har begge vært helt glattbarberte de siste 15 årene, og det skal vi være de nest 15 årene også.

Skrevet
Først når folk barberer seg også oppå hodet, kan dere blir troverdige i "hår-hatet" deres.

Men der er det visst så innmari viktig å HA hår, kan noen forklare hvorfor hår ikke er ekkelt på hodet?

Dette "argumentet" har du kommet med en del ganger tidligere også...

Kan ikke DU forklare hvorfor du syns det er så mye værre å ta bort kjønnshår enn hår under armene og på leggene??? Deter også flere og flere menn som tar bort hår på brystet!

Svaret til deg er jo at det er forkjell på hvor håret er.. Det er forskjell i nytte og komfort på hår under armene og på leggene og på hodet...

Skrevet
Jeg er enig med noen lenger opp' date=' dette går over stokk og stein! Vanlig hygiene, og litt utseendemotivert hårfjerning i badesesongen, pluss noe stussing av lengden ellers, klarer seg lenge.[/quote']

Jeg er også enig -med Lea, Usikker og Gjest som jeg siterer ovenfor. Det går over stokk og stein!! Og hvordan gidder dere!? For å ikke se ut som en kaktus må man jo barbere hver eneste dag -jeg fatter ikke at dere orker å holde på med det der! Bedre sex osv -greit nok. Men jeg tør påstå at sex dreier seg om langt mer enn det å være glattbarbert eller ikke. Føler at det der med barbering er en sånn "motegreie" akkurat som "alle" skulle sole seg toppløs på 80-tallet, "alle" skulle tatovere en rose på skuldra eller rompa på begynnelsen av 90 tallet. Osv. Sikkert mange som blir provoserte nå, men jeg er så møkkalei av barbering-av-kjønnshår-debatten at jeg driter i eventuelle reaksjoner -for å være ærlig synes jeg glattbarberte gutter er dritstygt. Rett og slett kvalmende. "Lett frisering" av jenter er ok -men jeg står bare ikke i dusjen og barberer og stresser hver jævla dag. Det gidder jeg bare ikke!

Nelle :briller:

• Liker 3
Skrevet

Hår er ikke ekkelt på hodet fordi at jeg ikke har for vane å slikke elsklingen på hodet (snakker nå om det øverste hodet i tilfelle noen ikke skjønte det). Enkelt og greit.

Maiken

• Liker 1
Gjest Ole-Petter
Skrevet

Bøyer meg i støvet for Nelle's innlegg, flott og voksen holdning! :D

Skrevet

Betyr lite/ingenting for meg om menn er barbert eller ikke.... de fleste har vel ikke hår på selve "stellet"....

Mannen må velge selv hva som er behagelig for ham... :)

Syns selv d er et "herk" å holde mitt "utstyr" hårfritt, men synes selv det er mer hygienisk!

Så får jeg jo mer "spesielbehandling" når jeg er glattbarbert da.... :):wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Og hvordan gidder dere!?

Spiller det noen rolle for deg hvordan vi gidder ?? :roll:

For å ikke se ut som en kaktus må man jo barbere hver eneste dag

Jeg trenger overhodet ikke å barbere meg hver dag, men det tar meg bare et minutt ekstra i dusjen så... ser ikke det problemet heller jeg :-?

-jeg fatter ikke at dere orker å holde på med det der! Bedre sex osv -greit nok. Men jeg tør påstå at sex dreier seg om langt mer enn det å være glattbarbert eller ikke.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Du kan ikke i ramme alvor mene at vi som faktisk av forskjellige grunner barberer oss tenker kun på det når det gjelder sex. Men for en del av oss, så er det en liten del av det å føle seg vel under sex'en, og hvis det da hjelper å være barbert så la vel oss få gjøre det....

Sikkert mange som blir provoserte nå, men jeg er så møkkalei av barbering-av-kjønnshår-debatten at jeg driter i eventuelle reaksjoner -for å være ærlig synes jeg glattbarberte gutter er dritstygt. Rett og slett kvalmende. "Lett frisering" av jenter er ok -men jeg står bare ikke i dusjen og barberer og stresser hver jævla dag. Det gidder jeg bare ikke!

Jeg lar det være din sak at du ikke gidder å stå i dusjen hver jævla dag å barbere å stresse.... så kan vel du la det være min sak om jeg faktisk gidder å gjøre det...

Jeg har flere grunner for å gjøre det ... er faktisk kvitt en stor del plager med sopp infeksjoner i forbindelse med menstruasjonen. Noe jeg hadde hele tiden før jeg begynte å barbere meg.

Og i motsetning til deg så synes jeg en glatt barbert mann er drit sexy...hmmm jeg blir helt vill bare ved tanken. Det ser rensligere ut synes jeg...det gir en bedre følelse og for meg som elsker å utføre munnsex så er det toppen.... :wink:

Og jeg kan ikke finne noe mer kvalmende for meg enn en mann med en skog der nede.... ikke mye lekkert å putte i munnen det da...

Nei det er bra at smaken er som baken...

Skrevet

Vel......det er ikke akkurat så delikat å ha hår i maten, og som Skusla så fint sa det:

Mannfolk ( de fleste) vil gjerne at vi skal være så velstelte der nede hvorfor ikke ha de samme forventningene??? :)

Men alt i alt, så er det vel ikke håret der nede som er den største betydningen.. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...