Gå til innhold

Brukte tørkepapiret til kjæresten. Reell sjanse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørket med selv nedentil med det samme tørkepapiret som kjæresten hadde brukt for å tørke bort sperm. Gikk opp for meg rett etter på.  Vi er 20 og 22, og ønsker ikke å bli gravid nå...

Finnes det en reell sjanse? 

Anonymkode: 3670b...8e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tørket med selv nedentil med det samme tørkepapiret som kjæresten hadde brukt for å tørke bort sperm. Gikk opp for meg rett etter på.  Vi er 20 og 22, og ønsker ikke å bli gravid nå...

Finnes det en reell sjanse? 

Anonymkode: 3670b...8e9

Jeg tror sjansene er veeeldig små så tror ikke du skal bekymre deg :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Veldig liten sjanse, tror ikke du skal bekymre deg altså. Hvis han hopper av i svingen hadde jeg vært mer bekymret.

Anonymkode: 04523...d15

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker på et par ting som påvirker sannsynligheten for å bli gravid på den måten:

1) Hvor er du i syklusen? Har du eggløsning nå eller de nærmeste par dagene er det større sjanse for graviditet.

2) Hvor lang tid gikk det mellom at han tørket seg med papiret, og at du tørket deg? Spermier kan overleve en stund utenfor kroppen, men hvis de ikke har oppholdt seg i temperatur rundt kroppstemperatur, så vil de fleste dø ut ganske raskt. Dette blir bare gjetning fra min side, men jeg vil tro at tørkepapir (som skal suge til seg væske) ikke er et gunstig sted for spermier.

Alt i alt så er det en teoretisk mulighet for graviditet hvis «alt» slår inn. Men den er nok veldig, veldig liten.

Anonymkode: f4b1c...f00

Skrevet

Minner meg om de dumme spørsmålene i Topp bladet 😄

Anonymkode: 3ce0e...06e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Minner meg om de dumme spørsmålene i Topp bladet 😄

Anonymkode: 3ce0e...06e

Jeg husker ikke spørsmålet, men jeg husker svaret:

"Det er din samboer som har rett; pungen skal IKKE med inn"

(Fritt etter Karsten Isaksen)

Anonymkode: 0f2a6...77c

• Liker 7
Skrevet

Helt tydelig at kvaliteten på seksualundervisningen må opp 🤣 Nei, med mindre du tørket innsiden av livmoren med dette papiret har du lite å bekymre deg for. Hvor langt tror du egentlig de små rakkerne kan svømme?

Anonymkode: f182d...a36

• Liker 1
Skrevet

Det var tydeligvis et veldig dumt spørsmål. men takk for svar. :)

Anonymkode: 92a42...eab

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt tydelig at kvaliteten på seksualundervisningen må opp 🤣 Nei, med mindre du tørket innsiden av livmoren med dette papiret har du lite å bekymre deg for. Hvor langt tror du egentlig de små rakkerne kan svømme?

Anonymkode: f182d...a36

Livmor og skjede er to forskjellig ting. Selv ikke penis kommer på innsiden av livmoren.

Anonymkode: f4b1c...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...