Gå til innhold

Rar lukt av vaskemaskinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde tidligere i år et husbytte, hvor en familie med 3 små barn lånte vårt mens vi lånte deres. Og vi kom hjem for noen dager siden Jeg har prøvd å få tak  i de men de svare ikke. Det er som om alle klærne lukter snålt- litt sånn avføringsaktig . Jeg har prøvd å vaske den, rense den men ingenting hjelper. Jeg har ingen mulighet til å kjøpe ny akkurat nå. Så hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fruenfrafjellet skrev (Akkurat nå):

Vi hadde tidligere i år et husbytte, hvor en familie med 3 små barn lånte vårt mens vi lånte deres. Og vi kom hjem for noen dager siden Jeg har prøvd å få tak  i de men de svare ikke. Det er som om alle klærne lukter snålt- litt sånn avføringsaktig . Jeg har prøvd å vaske den, rense den men ingenting hjelper. Jeg har ingen mulighet til å kjøpe ny akkurat nå. Så hva kan jeg gjøre?

Har du tømt lofilteret?

og kjør en omgang på 90 med eddik :) 

Anonymkode: 07ea5...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du tømt lofilteret?

og kjør en omgang på 90 med eddik :) 

Ja

Skrevet
fruenfrafjellet skrev (Akkurat nå):

Ja

Kanskje den bare har stått for lenge uten å bli brukt, så når du vasker et par maskiner forsvinner det sikkert :) 

Skrevet

Kanskje den bare har stått for lenge uten å bli brukt, så når du vasker et par maskiner forsvinner det sikkert :) 

Det lå en liten hilsen fra de at de hadde brukt den dagen før vi kom hjem. Jeg bare lurer på om de har brukt å vaske tøy med avføring i den 

Skrevet
fruenfrafjellet skrev (1 minutt siden):

Det lå en liten hilsen fra de at de hadde brukt den dagen før vi kom hjem. Jeg bare lurer på om de har brukt å vaske tøy med avføring i den 

Har de barn som er så små at de driver med bleie- avvenning? Høres nesten ut som de har vasket noe med bæsj i maskinen🤢

Skrevet

Har de barn som er så små at de driver med bleie- avvenning? Høres nesten ut som de har vasket noe med bæsj i maskinen🤢

Barna deres er 6 mnd, 2 å og 4 år. Så det er det jeg mistenker at de har gjort. 

Skrevet
fruenfrafjellet skrev (5 minutter siden):

Barna deres er 6 mnd, 2 å og 4 år. Så det er det jeg mistenker at de har gjort. 

Uff, da har de sikkert vasket noe med bæsj på 😕

Har du vasket gummiringen? Også nedi den kanten? Kan ligge noen rester der😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...