fruenfrafjellet Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Vi hadde tidligere i år et husbytte, hvor en familie med 3 små barn lånte vårt mens vi lånte deres. Og vi kom hjem for noen dager siden Jeg har prøvd å få tak i de men de svare ikke. Det er som om alle klærne lukter snålt- litt sånn avføringsaktig . Jeg har prøvd å vaske den, rense den men ingenting hjelper. Jeg har ingen mulighet til å kjøpe ny akkurat nå. Så hva kan jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 fruenfrafjellet skrev (Akkurat nå): Vi hadde tidligere i år et husbytte, hvor en familie med 3 små barn lånte vårt mens vi lånte deres. Og vi kom hjem for noen dager siden Jeg har prøvd å få tak i de men de svare ikke. Det er som om alle klærne lukter snålt- litt sånn avføringsaktig . Jeg har prøvd å vaske den, rense den men ingenting hjelper. Jeg har ingen mulighet til å kjøpe ny akkurat nå. Så hva kan jeg gjøre? Har du tømt lofilteret? og kjør en omgang på 90 med eddik Anonymkode: 07ea5...4fb
fruenfrafjellet Skrevet 28. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du tømt lofilteret? og kjør en omgang på 90 med eddik Anonymkode: 07ea5...4fb Ja
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 fruenfrafjellet skrev (Akkurat nå): Ja Kanskje den bare har stått for lenge uten å bli brukt, så når du vasker et par maskiner forsvinner det sikkert Anonymkode: 07ea5...4fb
fruenfrafjellet Skrevet 28. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje den bare har stått for lenge uten å bli brukt, så når du vasker et par maskiner forsvinner det sikkert Anonymkode: 07ea5...4fb Det lå en liten hilsen fra de at de hadde brukt den dagen før vi kom hjem. Jeg bare lurer på om de har brukt å vaske tøy med avføring i den
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 fruenfrafjellet skrev (1 minutt siden): Det lå en liten hilsen fra de at de hadde brukt den dagen før vi kom hjem. Jeg bare lurer på om de har brukt å vaske tøy med avføring i den Har de barn som er så små at de driver med bleie- avvenning? Høres nesten ut som de har vasket noe med bæsj i maskinen🤢 Anonymkode: 07ea5...4fb
fruenfrafjellet Skrevet 28. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har de barn som er så små at de driver med bleie- avvenning? Høres nesten ut som de har vasket noe med bæsj i maskinen🤢 Anonymkode: 07ea5...4fb Barna deres er 6 mnd, 2 å og 4 år. Så det er det jeg mistenker at de har gjort.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 fruenfrafjellet skrev (5 minutter siden): Barna deres er 6 mnd, 2 å og 4 år. Så det er det jeg mistenker at de har gjort. Uff, da har de sikkert vasket noe med bæsj på 😕 Har du vasket gummiringen? Også nedi den kanten? Kan ligge noen rester der😥 Anonymkode: 07ea5...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå