Gjest Coral Skrevet 27. oktober 2005 #1 Skrevet 27. oktober 2005 Siden jeg ikke er så inne på sånt, så spør jeg her: Vet dere om noen gode sider på nettet med bilder av ulike typer bad. Linker? Holder på å pusse opp vårt, og jeg er i den forbindelse ute etter litt inspirasjon og ideer til hvordan vi kan gjøre det. Skal ha lyse fliser på vegg, og mørkere på gulvet. Kunne også tenkt oss å legge mosaikk-fliser innimellom, enten langs gulv, diagonalt i tynne rader et par steder fra tak til gulv, eller.. ? Kom gjerne med tips og innspill til hvordan dere gjorde det selv også, hvilke farger dere valgte, hvordan dere la flisene og sånn.
LilleBille Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Flisgiganten har en del tips + at du kan få en har en cd-rom med tips
Mrs. K Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Vi har satt helt hvite fliser på vegger og lagt blå/grønne glassmosaikk-fliser på gulvet. Grunnen til at vi valgte helt hvite fliser på veggen er at vi vet at vi blir lei farge og mønster etter hvert. Det finnes mye fint å dekorere fliser med og som man bare kan pille ned når man ikke gidder se på det mere.
Nitha Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Skaff deg Höganäs baderoms-CD. Der kan du tegne opp ditt eget bad og legge på fliser fra hele sortimentet. Til å bli hekta på Fåes i alle fall på Byggmakker. Fru Nitha
Arielle Skrevet 29. oktober 2005 #5 Skrevet 29. oktober 2005 Vi pusset opp nå i sommer, og la flis selv for første gang Vi har brune fliser på gulvet og lyselyselysegule (mer hvite med litt varmgult skjær i) på veggene. Passa kjempegodt sammen og gav et veldig varmt og trivelig bad (om jeg så må si det selv ) Vi fant inspirasjon av å gå rundt på ulike flisebutikker og se på fliser og utstillinger.. men du kan jo se i disse interiørmagasinene kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå