AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Helt siden uke 4 ca har jeg hatt kviser. Det er tett i tett over hele brystet, rygg, skuldre hårfeste. En del i fjeset, men spesielt talgklumper/hudormer som blir til små kviser. Konstant 2 underjordiske kviser i ansiktet, men fullt i røde prikker over hele overkroppen. Før graviditet hadde jeg en sjelden gang en kvise i forbindelse med mensen. Ser jo ikke uuut nå 😩 hva skjer, er det bare hormoner eller kan det være tegn på noe galt? Er i uke 24 nå. Går det bort etter fødsel? Anonymkode: b9ad7...272
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Jeg har det akkurat samme ! Hadde ikke en eneste før jeg blei gravid, nå er jeg dekt. Jeg har hørt det har noe med hormoner og at du som regel svetter mer når du er gravid som kan være med på å gjøre det værre. Satser på at det blir bedre når jr. Er ute 😅 Anonymkode: cbc20...522
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Ja, jeg hadde akkurat det samme! Nå er det snart 3 år siden jeg gikk gravid, men husker det godt. Det gikk vekk, tror det ble mindre og mindre i tredje trimester. Har heldigvis ikke kommet tilbake heller. Anonymkode: a1c67...0a1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Jeg er også i uke 24🎉 Er ikke full i kviser, men har mer enn før og på andre steder. De kommer plutselig på det ene kinnet hvor jeg aldri har hatt det før. Og etter en kvise er borte er huden helt rød og det går aldri bort før det kommer en ny kvise. Selv om det er en stund til neste kvise kommer. Veldig irriterende! Noen som vet hvordan man kan unngå dette eller? Anonymkode: 710ec...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå