AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Hadde besøk av en vennine en helg hvor jeg spanderte absolutt på hun. Alle måltider og alt vi gjorde pga hun har dårlig økonomi. Så ville hun ha en kaffe å kjøpte KUN til seg selv??? Det hadde kostet henne 30-40kr og kjøpe en til meg også?? Jeg hadde sikkert brukt 2000kr på henne den helgen og ikke en tyggis engang kjøpte hun til meg. Tok gjerne også opp en drops uten og tilby meg en. Anonymkode: 7a21d...de8
anonymbruker2312 Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Sa hun noen gang takk for det du gjorde? Viste genuint takknemlighet? Hvis ikke, så er dette et ekstremt egoistisk menneske da hun senere velger å kjøpe kaffe uten å i det hele tatt spørre om du også vil ha. Beklager as, men jeg synes rett og slett sånne mennesker ikke eier respekt. Anbefaler deg til å ikke spandere noe som helst til henne lenger.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 anonymbruker2312 skrev (1 minutt siden): Sa hun noen gang takk for det du gjorde? Viste genuint takknemlighet? Hvis ikke, så er dette et ekstremt egoistisk menneske da hun senere velger å kjøpe kaffe uten å i det hele tatt spørre om du også vil ha. Beklager as, men jeg synes rett og slett sånne mennesker ikke eier respekt. Anbefaler deg til å ikke spandere noe som helst til henne lenger. Nei ikke noe spesielt. Jeg opplevde det veldig spesielt. Anonymkode: 7a21d...de8
anonymbruker2312 Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei ikke noe spesielt. Jeg opplevde det veldig spesielt. Anonymkode: 7a21d...de8 Eh, wtf? Ikke spander noe til henne lenger, hadde hun kanskje hatt litt ydmykhet i seg så ville man syntes synd på henne angående hennes økonomi, men verken takk eller å gi deg så lite som en kaffe til 30kr er ikke å se. Så: behold pengene dine for deg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå