AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 Jeg ligger og ligger og ligger med han, da må han vel snart blir forelsket? Jeg lager mat og lager mat og lager mat til han, da vil han vel ikke miste meg? Jeg vasker og vasker og vasker for han, da må han vel snart forplikte seg? Nei. Stopp opp og tenk litt. Hvis du gjør alt dette for han, uten at han er kjæresten din, hva vil du vel ikke gjøre når du treffer Per og Pål og Espen, som heller ikke er kjæresten din? Det spiller ingen rolle hva slags følelser han har for deg. En mann vil aldri kunne stole på en kvinne som gir av seg selv til menn hun ikke er kjæreste med. Og de færreste menn vil ha en kvinne de ikke kan stole på. Anonymkode: 5f6c3...9ea 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Det handler ikke om dette i det hele tatt. Det handler om veike menn som ikke er ærlige, men som fortsetter en sexrelasjon fordi de er egoister. Regelmessig tilgang på sex og kos er viktigere enn å behandle den andre på en redelig måte. Man kan ligge sammen første kvelden om man ønsker det. Hvis begge forelsker seg er det tipp topp. Anonymkode: 6905a...21e 17
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler ikke om dette i det hele tatt. Det handler om veike menn som ikke er ærlige, men som fortsetter en sexrelasjon fordi de er egoister. Regelmessig tilgang på sex og kos er viktigere enn å behandle den andre på en redelig måte. Man kan ligge sammen første kvelden om man ønsker det. Hvis begge forelsker seg er det tipp topp. Anonymkode: 6905a...21e Selvfølgelig handler det om det. Det er ikke sånn at alle kvinner blir belemret med "veike menn som ikke er ærlige" og mååå ligge/lage mat/vaske for disse. Det er kun de damene som velger slike menn som ender opp med slike menn. Anonymkode: 5f6c3...9ea 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ligger og ligger og ligger med han, da må han vel snart blir forelsket? Jeg lager mat og lager mat og lager mat til han, da vil han vel ikke miste meg? Jeg vasker og vasker og vasker for han, da må han vel snart forplikte seg? Nei. Stopp opp og tenk litt. Hvis du gjør alt dette for han, uten at han er kjæresten din, hva vil du vel ikke gjøre når du treffer Per og Pål og Espen, som heller ikke er kjæresten din? Det spiller ingen rolle hva slags følelser han har for deg. En mann vil aldri kunne stole på en kvinne som gir av seg selv til menn hun ikke er kjæreste med. Og de færreste menn vil ha en kvinne de ikke kan stole på. Anonymkode: 5f6c3...9ea Det er så kleint når konservative menn utgir seg for å være kvinne🤮🤮🤮 Anonymkode: 8f7ee...0ba 9 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig handler det om det. Det er ikke sånn at alle kvinner blir belemret med "veike menn som ikke er ærlige" og mååå ligge/lage mat/vaske for disse. Det er kun de damene som velger slike menn som ender opp med slike menn. Anonymkode: 5f6c3...9ea Eh. Premisset ditt er at man skal holde tilbake på sex og omsorg for å finne en bra mann. En mann er bra hvis han bryr seg. Hvis han ikke er interessert i deg annet enn for sex blir han aldri bra uansett. Anonymkode: 6905a...21e 15
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er så kleint når konservative menn utgir seg for å være kvinne🤮🤮🤮 Anonymkode: 8f7ee...0ba For all del. Angrip meg slik at damene vil fortsette å pule dere uten å kreve forpliktelser. Ja, for du ser vel at det er DERE som er mest sannsynlig mennene her, og ikke jeg? Jeg snakker tross alt om ting som er til kvinners fordel. Anonymkode: 5f6c3...9ea 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #7 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh. Premisset ditt er at man skal holde tilbake på sex og omsorg for å finne en bra mann. En mann er bra hvis han bryr seg. Hvis han ikke er interessert i deg annet enn for sex blir han aldri bra uansett. Anonymkode: 6905a...21e Premisset mitt er at kvinner må begynne å verne om seg selv og ikke bite på alt det tullet som dere mannfolk lokker med, slik at kvinnene får et bedre liv. Du må gjerne være motstander av at kvinner skal få et bedre liv. Men jeg er tilhenger av at de skal få et bedre liv. Anonymkode: 5f6c3...9ea 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #8 Skrevet 28. februar 2022 Dere kommer egentlig med gode eksempler her i tråden. Dere tror at dere argumenterer til kvinners beste. Mens dere i virkeligheten argumenterer til (sleske) menns beste. Hvordan i alle dager kom dere dit? Hvem lærte dere å bli så mannsfokusert at dere ikke en gang evner å se hva som er til kvinners beste? Anonymkode: 5f6c3...9ea 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 Jeg har alltid hatt sex med hvem jeg vil når jeg ikke er i et forhold og er generelt omsorgsfull mot mennesker rundt meg. Er det noen menn som ikke takler det, så synd for dem. Jeg var først i et langt forhold, var gift og hadde barn med han. Jeg avsluttet forholdet, levde så lykkelig som single i et par år og hadde sex når jeg hadde lyst før jeg så traff en som jeg var "fucking good friends" med i noen måneder før han spurte om jeg ikke hadde lyst til å flytte inn. Vi har nå vært samboere i årevis og har barn sammen. Så for meg fungerer det helt utmerket å bare være meg selv uten å spille noe slags spill som TS tydeligvis mener er nødvendig. Anonymkode: a0577...458 17
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #10 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har alltid hatt sex med hvem jeg vil når jeg ikke er i et forhold og er generelt omsorgsfull mot mennesker rundt meg. Er det noen menn som ikke takler det, så synd for dem. Jeg var først i et langt forhold, var gift og hadde barn med han. Jeg avsluttet forholdet, levde så lykkelig som single i et par år og hadde sex når jeg hadde lyst før jeg så traff en som jeg var "fucking good friends" med i noen måneder før han spurte om jeg ikke hadde lyst til å flytte inn. Vi har nå vært samboere i årevis og har barn sammen. Så for meg fungerer det helt utmerket å bare være meg selv uten å spille noe slags spill som TS tydeligvis mener er nødvendig. Anonymkode: a0577...458 Selvfølgelig. Men du er unntaket. Det vet du. Mange kvinner kaster bort år på år av livet sitt i håp om å endelig få kjæreste. Det vet du. Jeg ser helt ærlig ikke hensikten med å fronte denne taktikken når du ser at så mange kvinner mislykkes med den. Gjør du? Anonymkode: 5f6c3...9ea 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #11 Skrevet 28. februar 2022 Kvinner er ikke kuer. Anonymkode: 91691...2eb 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #12 Skrevet 28. februar 2022 How to leave a cult. The cult of toxic masculinity. Anonymkode: 91691...2eb 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #13 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner er ikke kuer. Anonymkode: 91691...2eb Selvfølgelig ikke. Det er et bilde. Skrev tråden etter å ha lest NOK EN TRÅD om en kvinne som kaster bort år etter år etter år med å dille og dulle og snakke med og pule på en mann...som ikke vil ha henne. Er dette virkelig noe kvinner ønsker for sine medsøstre? Virker jo nesten slik, basert på svarene i denne tråden. "Så lenge det går bra med meg, gir jeg F i mine medsøstre!" Anonymkode: 5f6c3...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #14 Skrevet 28. februar 2022 Tror du har et poeng. Hadde ikke orket eller våget å gi så mye av meg selv til en mann som ikke vil forplikte seg. Anonymkode: 22231...49f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #15 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Det er et bilde. Skrev tråden etter å ha lest NOK EN TRÅD om en kvinne som kaster bort år etter år etter år med å dille og dulle og snakke med og pule på en mann...som ikke vil ha henne. Er dette virkelig noe kvinner ønsker for sine medsøstre? Virker jo nesten slik, basert på svarene i denne tråden. "Så lenge det går bra med meg, gir jeg F i mine medsøstre!" Anonymkode: 5f6c3...9ea Kjærlighet er komplekst. Vi er ulike damer som går etter ulike menn. Derfor funker ikke ei enkelt oppskrift for hvordan lande en bra mann. Anonymkode: 57c65...5cb 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #16 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du har et poeng. Hadde ikke orket eller våget å gi så mye av meg selv til en mann som ikke vil forplikte seg. Anonymkode: 22231...49f Ja, ikke sant. For hvorfor skulle han forplikte seg til noen som gir han alt uansett. Det blir som å si at du kan bo gratis i dette fine huset, eller du kan velge å betale for å bo der, hva velger du? Ingen velger å betale for noe de får gratis. Ingen velger å ofre noe hvis det ikke gjør noen forandring. Anonymkode: 5f6c3...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #17 Skrevet 28. februar 2022 Men samtidig så er det mye flaks/uflaks og timing det handler om. Det er en kjensgjerning at en del menn slår seg til ro og stifter familie med hun han tilfeldigvis var sammen med på det tidspunktet da han ble klar for det. Så egentlig spiller det ikke alltid noen rolle hva kvinnen gjør eller ikke gjør, men timing og tilfeldigheter. Not all men så klart, men mange nok til at man risikerer å være hun som han tok til takke med, hun som han lever med og har sex med og får barn med, mens han lengter etter drømmedama som han egentlig har lyst på og mener han fortjener. Anonymkode: 22231...49f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #18 Skrevet 28. februar 2022 Handler om uklarhet og redsel for svaret som kommer om en spør om det er en forpliktelse. Anonymkode: 1fa09...bbf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #19 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjærlighet er komplekst. Vi er ulike damer som går etter ulike menn. Derfor funker ikke ei enkelt oppskrift for hvordan lande en bra mann. Anonymkode: 57c65...5cb Du kan kverulere alt du vil. Eller du kan legge godviljen til og tenke litt på andre enn deg selv. Anonymkode: 5f6c3...9ea
Mt3 Skrevet 28. februar 2022 #20 Skrevet 28. februar 2022 Det beste for alle parter er å ikke ligge med hvem som helst om en ønsker seg kjæreste, også får en være mer løs om en ikke ønsker fast kjæreste. Ha ryggrad til å være singel i stedet for å være sammen med noen som ikke behandler en med respekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå