AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Skrevet 28. februar 2022 For en uke siden fikk jeg positiv graviditets tester, CB digital viste 1-2. iflg appen er jeg 5 uker på vei i dag men jeg begynte å blø litt friskt blod i går (skulle hatt mensen i forgårs). Blør enda litt men kun når jeg er på do og ingen smerte nedentil kun samme stikkinger murringer som tidligere. Kan dette være SA? Anonymkode: 601e6...23f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #2 Skrevet 28. februar 2022 Ja, dessverre kan det det. Det er desverre ikke noe annnet å gjøre enn p vente p se. Du kan ta blodprøve med noen dagers mellomrom hvis du er usikker. Anonymkode: cb41f...77e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2/28/2022 den 6.41): For en uke siden fikk jeg positiv graviditets tester, CB digital viste 1-2. iflg appen er jeg 5 uker på vei i dag men jeg begynte å blø litt friskt blod i går (skulle hatt mensen i forgårs). Blør enda litt men kun når jeg er på do og ingen smerte nedentil kun samme stikkinger murringer som tidligere. Kan dette være SA? Anonymkode: 601e6...23f Hvordan går det?? Anonymkode: eb351...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå