AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #1 Del Skrevet 28. februar 2022 En Domina kan bli knullet av sub, eller? Om det er tilfellet , går det også an at en DOM blir pegget av en sub eller er det submissivt å være mottaker? Anonymkode: 73b45...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 28. februar 2022 #2 Del Skrevet 28. februar 2022 En dom kan da vel fint ri en sub som har strap-on. Å penetrere har et iboende dominant aspekt, men ingenting som ikke man kan overstyre. En dominant kvinne kan ligge i fullstendig misjonær og allikevel styre hele situasjonen. Vanlig dominanse tematikk "jeg har ikke sex med deg. Jeg bruker deg for sex" kan du forsåvidt gjøre i alle stillinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexslave Skrevet 28. februar 2022 #3 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En Domina kan bli knullet av sub, eller? Om det er tilfellet , går det også an at en DOM blir pegget av en sub eller er det submissivt å være mottaker? Anonymkode: 73b45...c33 He he en Domina gjør hva hun vil med en sub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 28. februar 2022 #4 Del Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En Domina kan bli knullet av sub, eller? Om det er tilfellet , går det også an at en DOM blir pegget av en sub eller er det submissivt å være mottaker? Anonymkode: 73b45...c33 En Dominant kan gjøre hva denne vil. Om denne vil bli pegget, javel så gir han ordre om det. Ser ikke hva som skulle være submissivt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg Skrevet 28. februar 2022 #5 Del Skrevet 28. februar 2022 Kjæresten min er Dom, jeg er sub. Det hender seg at jeg pegger ham likevel. Det er ikke nødvendigvis noe submissivt i det. Man må ikke alltid være så opphengt i roller og betydningen av disse. Sex er til for å nytes uten å måtte definere det så mye bestandig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå