Gå til innhold

Pegge en DOM?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En Domina kan bli knullet av sub, eller?

Om det er tilfellet , går det også an at en DOM blir pegget av en sub eller er det submissivt å være mottaker?

Anonymkode: 73b45...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dom kan da vel fint ri en sub som har strap-on.

Å penetrere har et iboende dominant aspekt, men ingenting som ikke man kan overstyre. En dominant kvinne kan ligge i fullstendig misjonær og allikevel styre hele situasjonen. 

Vanlig dominanse tematikk "jeg har ikke sex med deg. Jeg bruker deg for sex" kan du forsåvidt gjøre i alle stillinger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexslave
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om det er tilfellet , går det også an at en DOM blir pegget av en sub eller er det submissivt å være mottaker?

He he en Domina gjør hva hun vil med en sub

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En Dominant kan gjøre hva denne vil. Om denne vil bli pegget, javel så gir han ordre om det. Ser ikke hva som skulle være submissivt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er Dom, jeg er sub. Det hender seg at jeg pegger ham likevel. Det er ikke nødvendigvis noe submissivt i det. Man må ikke alltid være så opphengt i roller og betydningen av disse. Sex er til for å nytes uten å måtte definere det så mye bestandig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...