Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Er snart tid for julebord nå, og jeg har begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg, men trenger litt hjelp fra dere. jeg har tenkt å kjøpe ei ny fin bukse i svart og ha en hvit selskapstopp til. passer det med hvite høyhelte sko til da? og hva kan jeg ha over toppen? poncho kanskje...

tar også imot andre tips. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også kjøpe med nye julebordsklær og det eneste jeg har klart er at jeg skal ha en sånn pelskrageting som man knytter om skuldrene :) Kanskje det kunne passet til ditt antrekk også? Tror det er penere enn poncho.

Skrevet

Forresten, noen som har sett noen fine og kanskje litt småsexy julebordsklær for oss som bruker str. 46? Jeg har absolutt ikke kjerringstil og har litt problemer med å finne klær som er moderne nå som passer til meg...

Skrevet
Jeg skal også kjøpe med nye julebordsklær og det eneste jeg har klart er at jeg skal ha en sånn pelskrageting som man knytter om skuldrene :)  Kanskje det kunne passet til ditt antrekk også? Tror det er penere enn poncho.

Du har ikke tilfeldigvis et bilde av denne pelskragetingen?..he he klarer ikke helt se for meg hva du mener.

Skrevet

Nei, jeg har problemer med å finne det. Jeg er ikke så god på sånt. Jeg har sett de på Lene V og B-young.

Men, det er jo noe lignende denne da, bare at den ikke er til å ha på ytterjakke og den er litt videre slik at den ligger utover skuldrene... Jeg så en i svart på B-young som var litt blank..veldig fin!

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=145354

Skrevet

Kjøpte meg ny kjole London :)

Skikkelig penkjole med ballongskjørt :ler:

Prøvde den mest for moroskyld, men når den kom på så var den ganske fin.

Så ettersom noen har invitert meg med på julebord i år, syntes jeg at jeg hadde en unnskyldning til å kjøpe den :sjarmor:

Skrevet
Nei, jeg har problemer med å finne det. Jeg er ikke så god på sånt. Jeg har sett de på Lene V og B-young.

Men, det er jo noe lignende denne da, bare at den ikke er til å ha på ytterjakke og den er litt videre slik at den ligger utover skuldrene... Jeg så en i svart på B-young som var litt blank..veldig fin!

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=145354

Ja forstår nå hva du mener. de er jo pene da ;)

Skrevet

men hvis jeg skal ha svart bukse og hvit topp, passer det da best med svarte eller hvite sko til buksa? hm skal ikke være lett :roll:

Skrevet
men hvis jeg skal ha svart bukse og hvit topp, passer det da best med svarte eller hvite sko til buksa? hm skal ikke være lett :roll:

Svarte er nok mest klassisk og det mest "safe".

Men hvitt kan være spennende og litt mer sprekt :)

Skrevet

Jeg ville nok valgt svarte sko, men det er meg da, er en del ting jeg er supersær på.

Skal på julebord jeg og, har faktisk kjøpt flere antrekk jeg da. Har en helt nydelig kjole, det blir veldig pynta. Ellers har jeg rosa skjørt til knærne med dressjakke til, mangler bare en passende topp. Også har jeg et stilig grønn/blått/turkis farget skjørt til knærne og en stilig hvit pengenser til.

skal ut i Oslo for og feire mannens bursdag, i dåp, på julebord og flere julefeiringer. Derfor kjøpte jeg litt og bytte på. Og for første gang i mitt liv fant jeg faktisk 2 skjørt som satt fint på så jeg måtte bare kjøpe de. Og penkjolen er fra i sommer, bestilte den til et bryllup, men den var litt for trang, men nå passer den fint.

Skrevet

Jeg har ingen link, men Pilgrim har vel endel artig tror jeg

Til sko: Jeg har både svarte og hvite - og er veldig til å bestemme meg når jeg står der - men hvite er jo litt utover den vanlige og safe sa :)

Skrevet

Jeg ville også valgt svarte sko, og heller ei hvit lita veske, kanskje?! Jeg er fan av strikkejakker, og mener det kan bli pent med en litt søt strikkejakke i sort... Uansett: HA EN KJEMPEFIN KVELD!!! :smilbla:

Skrevet

Må vel snart ut å handle kjole til julebord. Den "lille sorte" prøver jeg å unngå. Det erså mange som har det, vil bruke litt mer kreativitet. Bukser er helt uaktuelt for meg.

Skrevet

Må det gå i de tradisjonelle fargene på julebord? skal snart jeg og, og er så lei av alle sammen i sort og rødt :forvirret: Lurer på om jeg skal gå i mitt fine antrekk i brunt`/offhvite ;)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. blir nok svarte sko på meg. er enig at det kan bli litt kjedelig med svart og de standard fargene som alle går i, men er det noen farger man bør unngå på julebord, eller er alt lov? he he. er det forresten vanlig å gå i bukse på julebord, føler de fleste går for kjole...?

Skrevet

Har kjøpt en kjole, isblå...knelang..kjempe lekker..med bar rygg..og veldig kul åpning foran. Kjøpte den i Dubai i sommer..passer perfekt nå..er ingen sommerkjole..:) . Drømmekjolen!.

Er på jakt etter noen skikkelig fine sølvsko med hæl, har kjøpt en kjempesøt liten sølvveske og et kjempefint sølvkjede som passer perfekt til kjolen.

Ser etter flere antrekk da jeg skal på mye rart i år..gleder meg til julen jeg !! :)

Skrevet
Forresten, noen som har sett noen fine og kanskje litt småsexy julebordsklær for oss som bruker str. 46? Jeg har absolutt ikke kjerringstil og har litt problemer med å finne klær som er moderne nå som passer til meg...

Dette etterlyser jeg også. Rygger når jeg kommer inn på XLent avdelinga på Kap Ahl og BB på H&M, de har så forferdelig mye stygt! Hvorfor kan de ikke lage vanlige klær i større størrelser bare? :frustrert:

Svare sko ville nok jeg gått for.

Jeg skal på et lite julebord med bare damer, og det er ikke tradisjon og pynte seg så veldig (Vi pynter oss, ja, men ikke så mye som det jeg gjerne kunne tenkt meg..) Så jeg har ikke peiling på hva jeg kan ha på meg! Noen som har tips? Det skal altså værenok pyntet for meg, men ikke for mye iforhold til de andre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...